سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهانگير الماسي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سينماي ايران اسباب عزت و غرور ما در دنيا شده است/ برخي بدنبال منافع سياسي در سينما هستند

سينماي ايران در سطح بين‌الملل با معرفي درست فرهنگ ايراني و هم‌چنين دين اسلام اسباب عزت، غرور و افتخارآفريني ما را فراهم آورده است.

جهانگير الماسي، بازيگر سينما،‌ تلويزيون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: علت اصلي درگيري‌ها و كشمكش‌هاي اخير در سينما، با نگاهي مثبت به اين قضيه، ريشه در دغدغه‌هاي فرهنگي افراد نسبت به سرنوشت سينماي ايران دارد، تك تك افراد خانواده ي سينما اهل تفكر، دل سوخته و حساس هستند اما فقدان تعامل جمعي اين افراد مسبب اصلي اين اتفاقات شده است.
وي ادامه داد: در نگاهي منفي به اين قضيه به اين موضوع مي‌رسيم كه برخي افراد با دنبال كردن متاع و منافع سياسي خود، خواهان لطمه‌زدن به سينماي ايران هستند و در اين راستا نيز از مقصر جلوه دادن رئيس سازمان سينمايي و توهين كردن به ايشان پرهيز نمي‌كنند.
الماسي اظهار داشت: سينماي امروز ايران و همچنين صدا و سيما  در سطح بين‌المل با معرفي درست فرهنگ ايراني و همچنين دين اسلام اسباب عزت، غرور و افتخارآفريني ما را فراهم آورده‌اند.
وي افزود: راهكار اصلي براي حل اين درگيري‌ها اعتماد كردن به خانواده‌ي سينماي ايران و سردمداران آن است و امروز نياز به سينما بيش از گذشته براي دراختيار قرار دادن اطلاعاتي در زمينه‌ي خوب زندگي كردن به مردم احساس مي‌شود./ص
برچسب ها: الماسی ، سینما ، فرهنگ ، اسلام ، عزت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.