سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیایش شبانه/خدايا! بينشم را در بندگيت پا برجا فرما

شكرم را در آنچه از من منع كرده ‏اى بيشتر كن از سپاسم در آنچه به من عطا فرموده ‏اى. و مرا حفظ كن كه نسبت به فقيران گمان خفت و خوارى نزنم و يا نسبت به ثروتمندان گمان فضل و برترى نبرم.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛
الهى اگر اين بنده را عقوبت كنى عدل و داد تو را انكار نمى ‏كند و اگر از وى بگذرى و بر او رحمت آورى عفوت را عظيم نشمرد زيرا كه تو خداى كريمى هستى كه عفو گناه بزرگ در نظرت بزرگ نيست.
بار خدايا اينك منم كه در پيشگاهت مطيع و سر به فرمان آمده ‏ام در اينكه خود بما گفتى كه تو را بخوانيم ، اكنون وفاى به وعده‏ اى را كه در مورد اجابت خواسته ‏ام داده ‏اى از تو مى ‏خواهم. زيرا كه فرموده ‏اى «مرا بخوانيد تا خواسته شما را اجابت كنم»
بار خدايا پس بر محمد و آلش درود فرست و با آمرزش خود به من رو آور چنانكه من با اعتراف بر گناه به تو رو آوردم‏ و مرا از لغزشگاه هاى گناهان برگير چنانكه در برابر تو پستى گزيدم و مرا در پرده خود بپوشان چنانكه در انتقام از من درنگ فرمودى.بارالها نيتم را در طاعتت استوار كن و بينشم را در بندگيت پا برجا فرما و مرا به اعمالى موفق كن كه به سبب آن چرك گناهان را از من بشويى‏ و هنگام خروج از دنيا مرا بر آيين خود و پيامبرت محمد صلى الله عليه و آله بميران.
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.