سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ایران اسلامی الگویی به تمام معنا برای جهانیان است

مدیرکل سیاسی استانداری تهران گفت: ایران اسلامی به مدد و پشتوانه شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی الگویی به تمام معنا برای جهانیان مبدل شده است.

"علی اکبر فدائی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا اظهار داشت: انسان ها بعد از مرگ دوره تکاملی نخواهند داشت ولی شهدا حتی بعد از مرگ نیز در حال رشد و تکامل هستند زیرا در پیشگاه پروردگار خود روزی می گیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا باید به سوی شهید پروری سوق داده شود، تصریح کرد: یکی از بهترین زمینه های تشویق جوانان و نوجوانان به سوی اسلام، کتاب آسمانی و نیز آرمان ها و اهداف انقلاب، آشنایی با منش و راه شهدا است زیرا آنان با تکبیر ایمان در جبهه ها حاضر شدند و جان خویش را فدا کردند.

مدیرکل سیاسی استانداری تهران با اشاره به اهمیت قرآن کریم به عنوان کتاب آسمانی مسلمان جهان، خاطرنشان کرد: قرآن و اسلام برای تمامی مسلمان جهان در تمامی عرصه ها ارزشمند است و این جایگاه به برکت جانفشانی و از خودگذشتگی جوانان غیور این مرز و بوم حفظ و ماندگار شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر می بینیم دشمن با دسیسه و تزویر کتاب مقدس و آسمانی مسلمانان را به آتش می زند و بر ساحت پیامبر مکرم اسلام (ص) توهین می کند به واسطه بیکفایتی و ناتوانی اوست.

فدائی اذعان داشت: امروز شهدا انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی برای ما الگو هستند تا بدانیم و آگاه باشیم که چه ارزش ها و الگوهایی داریم و به خاطر همین ارزش ها است که دشمن در برابر اسلام ناتوان شده است.

وی راه شهدا را راه عمل به دستورات اسلام، حفظ ارزشهای قرآن و بیداری و هوشیاری در برابر توطئه های دشمن دانست و بیان داشت: ایران اسلامی بیش از چهار هزار شهید معلم، 36 هزار شهید دانش آموز و نیز 386 شهید سیزده ساله در راه اسلام اهدا کرده که این نشان دهنده حرکت خالصانه جوانان این کشور است.

این مقام مسئول افزود: امروز تحقق بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان جهان به برکت انقلابی است که با خون پاک شهیدان این مرز و بوم رشد کرده و روز به روز نیز بر عظمتش افزوده می شود.

مدیرکل سیاسی استانداری تهران راه شهدا را دست یافتنی برای جوانان دانست و گفت: برپایی یادواره های شهدا در حفظ و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنان بسیار موثر است که لازمه آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است./س

برچسب ها: ایران ، اسلامی ، جهانیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.