سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله گلپایگانی حرکتی خدایی است

آیت الله علوی گرگانی از اساتید عالی حوزه علمیه و از مراجع تقلید قم گفت: خداوند دوست دارد که همگان با شیوه زندگی و مشی صالحان آشنا شوند لذا ذکر آنان موجب نزول رحمت الهی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، ایشان در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت آیت الله العظمی گلپایگانی(ره) برگزاری این قبیل کنگره ها را امر الهی دانست و افزود: خداوند خود امور بندگان خوب خود را به پیش می برد و امکانی را فراهم می کند که یاد آنان همیشه زنده باشد.
آیت الله علوی گرگانی افزود: هه اشیای عالم و دنیا فانی است مگر کاری که برای خدا انجام شود و برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله گلپایگانی حرکتی خدایی است.
وی با تجلیل از شخصیت علمی و اخلاقی آیت الله گلپایگانی افزود: نگرش به شخصیت ایشان نشان می دهد که انسان می تواند به عالی ترین مقامات الهی برسد.
آیت الله علوی گرگانی از همه دست اندرکاران خواست که با برگزاری یاد و خاطره بزرگان دینی نگذارند که مرور زمان موجب خاموشی چهره این بزرگواران شود.
ایشان در ادامه با ذکر خاطراتی از مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی اظهار داشت: یاد خدا و توجه به ذات هستی بخش سرمشق زندگی آن عالم ربانی بود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.