سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب بهترین امتیازات امنیتی توسط ناجا

رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهوری بیان داشت : طی ارزیابی های ما نیروی انتظامی از دید مردم و از نظر اجرای ماموریت همیشه جزو سازمان‌های امنیتی است که بهترین امتیازات را به خود اختصاص می دهد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران امیر محمد هاشم قرقی با اشاره به اینکه غرفه پلیس فتا در ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال برای مراجعه کنندگان احساس امنیت به وجود می‌آورد، با حضور در غرفه پلیس فتا افزود: غرفه پلیس فتا در ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال برای مراجعه کنندگان احساس امنیت به وجود می آورد.
وی ادامه داد: همزمان با پیشرفت فن آوری دیجیتال در کشور ناجا نیز پا به پای این پیشرفت رشد یافته است و این مایه خرسندی است.
قرقی با اشاره به رشد فزاینده فضای مجازی در کشور اظهار داشت: نیروی انتظامی نسبت به گذشته در این محیط رشد قابل ملاحظه و پیشرفت چشمگیری داشته است به نحوی که ناجا در حال حاظر در تمام زمینه های سایبر و دیجیتال حرفی برای گفتن دارد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در حوزه ارتباطات مردمی آنچه مهم است احساس امنیت مردم جامعه می باشد ، خاطرنشان کرد: طی ارزیابی های ما نیروی انتظامی از دید مردم و از نظر اجرای ماموریت همیشه جزو سازمان‌های امنیتی است که بهترین امتیازات را به خود اختصاص می دهد./ل
برچسب ها: امتیازات ، امنیت ، ناجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.