سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

اجرای برنامه های مدون و اثربخش در اولویت شهرداری قم است

محمد دلبری اجرای برنامه های مدون و اثر بخش را در اولویت امسال شهرداری قم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، شهردار قم تصریح کرد: سال اول را مرحله شناخت در نظر گرفتیم و سال دوم جهش و پیشرفت در کار را باید در نظر بگیریم و برنامه های مدون تر و اثربخش تر را برنامه ریزی کنیم.
وی با تاکید بر اینکه ما در این مسئولیت باید پاسخگو باشیم، خاطرنشان کرد: ما باید خود را در مقابل خداوند پاسخگو قرار دهیم، ما در شهری خدمت می کنیم که حرم اهل بیت(ع) است، اهل بیت از ما انتظار دارند تا در شأن و جایگاه آنها کار کنیم.
شهردار قم ادامه داد: ما در شهری کار می کنیم که خاستگاه انقلاب است و انقلاب اسلامی ایران از این شهر شروع شده است، ولذا باید پاسخگوی امام و شهدا باشیم.
دلبری تاکید کرد: کسانی که در قم کار می کنند باید خداباور و عاشق کارشان باشند و بر خود ببالند که جاروکش شهر حضرت معصومه(س) هستند.
وی نظم در مدیریت شهری را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: نبود نظم مشکلاتی را در واحدهای مختلف مدیریت شهری ایجاد می کند.
شهردار قم با تاکید بر اینکه اولین شهروندان ما کارکنان شهرداری هستند،گفت: باید با خوش خلقی، حفظ کرامت، تکریم مردم، برخورد مناسب و خدمت بی‌منت با شهروندان برخورد کرد، بسیاری از خواسته های مردم در توان ما نیست اما این دلیل بر بی احترامی و برخورد پرخاشگرانه نیست./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.