سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهزادگان سعودی، در حال انتقال دارائی‌های خود به خارج از این کشور

شاهزادگان و امرای خانواده سلطنتی آل سعود در پی وخیم‌تر شدن اوضاع در عربستان با اسامی مستعار به انتقال دارایی‌ها و خانواده های خود به خارج از این کشور ا قدام کرده اند .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه با اعلام این خبر افزود : اگرچه خبرهای مربوط به عربستان به شدت سانسور می شود اما به نظر می رسد تحرکات مردمی که دولت عربستان سعودی آن را به شدت سرکوب می کند به تدریج در حال نتیجه‌دهی است.

نشانه های اخیر نشان می دهد اوضاع در عربستان به سوی تشدید خشم مردم این کشور از خانواده حاکم به پیش می رود .

شاهزادگان آل سعود نیز با دستپاچگی در حال انتقال دارایی‌ها و خانواده های خود به خارج هستند و آنان این کار را با اسامی مستعار انجامی دهند تا اوضاع بدتر نشود .

پیش بینی ها در خصوص انفجار آتشفشانی که دولت سعودی با مشت آهنین نظامی آن را سرکوب می کند ، فرمانده نیروهای گارد ملی یعنی متعب بن عبد العزیز فرزند پادشاه عربستان را بر آن داشته است دستور بدهد لشگر ملک خالد به لشگر ویژه امنیتی تبدیل و بیست هزار نیرو به آن افزوده شود تا به چهل هزار نفر افزایش یابد .

مأموریت این لشگر بزرگ نیز حفظ امنیت خانواده سلطنتی و هواداران آنان در داخل کشور است چرا که اوضاع امنیتی بدتر شده و خشم مردم نیز شدت یافته است .

خلاصه آنکه اوضاع در عربستان در مسیر فروپاشی به پیش می رود . آل سعود قدرت خود را از مهار خواسته های ملت عربستان می گیرد و ملت نیز جانش از رفتارهای این خانواده به لب رسیده است و این خانواده نیز مراعات اسلام حقیقی را نمی کند .

این خانواده همچنین نمی تواند خواسته های ملتی را برآورده کند که می داند چرخ اصلاحات در این کشور نفت خیز سالهاست متوقف مانده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.