سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

روسای اتحادیه‌های صنفی قم تجلیل شدند

روسای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اتحادیه‌های مجمع امور صنفی استان قم با حضور نماینده قم در مجلس تجلیل شدند.





به گزارش گروه استان ههاي باشگاه خبرنگاران ، نخستین همایش توجیهی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اتحادیه‌ها، بازارها، پاساژها و مجتمع‌های تجاری استان قم پیش از ظهر امروز در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

مدیر اصناف و اماکن ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در این همایش به ایراد سخن پرداخت و گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در اتحادیه‌های استان فعال شده و اکنون در بحث نظارتی ورود پیدا کردند.

وی ادامه داد: با تشکیل این شورا اقدامات خوبی انجام می‌شود و اثرات آن در سطح استان چشمگیر است.

سیدمحمدباقر مهاجری تصریح کرد: این آموزش‌ها مقدمه‌ای است تا در اتحادیه‌ها و مجموعه‌های تجاری، ساختار حرکتی، چیدمان دکور و اخلاق به طور مطلوب باشد و رفتار و فرهنگ دینی در این مجموعه‌ها افزایش پیدا کند.

زین‌العابدین بیگدلی استاد احکام نیز در این همایش با بیان اینکه سه مرحله برای امر به معروف و نهی از منکر در نظر گرفته شده است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر دارای مراتب قلبی، لسانی و عملی است.

وی خاطرنشان کرد: انسان باید در مرحله نخست انزجار قلبی نسبت به اصل گناه پیدا کند و در درون خود از گناه بیزار باشد.

در این همایش آموزش‌های احکام، قوانین اماکن نیروی انتظامی و قوانین قضایی به صاحبان اصناف و بازاریان ارائه شد

در پایان این مراسم از روسای اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک استان قم، اتحادیه صنف خراز و صنوف وابسته استان قم، اتحادیه صنف کفاشان استان قم، اتحادیه صنف لوازم و مصالح ساختمانی استان قم، اتحادیه صنف مصنوعات پلاستیک استان قم، اتحادیه لوله و لوازم بهداشتی ساختمان استان قم، اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل استان قم، اتحادیه صنف کبابی و جگری استان قم، اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان استان قم و اتحادیه صنف معاملات اتومبیل استان قم با حضور حجت‌الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام اسکندری معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر تجلیل به عمل آمد./ج1

برچسب ها: قم ، تجلیل ، فرهنگ دین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.