سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

صدا و سیما در گسترش فعالیت های فرهنگی مساجد نقش مهمی دارد

معاون فرهنگی هنری کانونهای مساجد کشور گفت:صدا و سیما در گسترش فعالیت های فرهنگی مساجد نقش مهمی دارد.

 

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی طاهریان معاون فرهنگی هنری کانونهای مساجد کشور در نشست با مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت : ایجاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد در راستای احیاء کارکردهای اصلی مساجد بوده است که صدا و سیما در گسترش این فرهنگ نقش اساسی داشته است .

وی با تقدیر از تلاش های صدا و سیمای خراسان شمالی در توجه به امورات فرهنگی مساجد با بیان آن در برنامه ها افزود : صدا و سیما نقش مهمی در معرفی کارکردهای مساجد و غربت زدگی از فعالیت های فرهنگی مساجد دارد .

وی خاطر نشان کرد یکی از رویکردهای کانونهای فرهنگی هنری مساجد تبیین و بیان فعالیت های کانونهای فرهنگی مساجد با زبان هنرمندانه از طریق صدا و سیما است که صدا و سیمای خراسان شمالی در این امر پیشتاز است .

وی مساجد را به عنوان مهمترین و بهترین کانون مقابله با جنگ نرم عنوان کرد و تصریح کرد باید با انجام برنامه های فرهنگی ویژه در حوزه مسجد نوجوانان و جوانان را به این سنگر مهم اسلام بیشتر آشنا کرد .

احمد مهدوی مدیر کل صدا وسیمای مرکزخراسان شمالی در این نشست گفت : صدا وسیمای مرکز خراسان شمالی با رویکرد معرفی ظرفیت های مساجد در انجام برنامه های فرهنگی و هنری اقدام به تولیدبرنامه با موضوع مساجد استان نموده است.

وی نقش مسجد را به عنوان مهمترین پایگاه دینی مردم در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه بسیار تاثیر گذار عنوان کرد و افزود :باید فضای مساجد وبرنامه های مساجد را برای حضور پرشور مردم خصوصا نسل جوان فراهم کرد./س

برچسب ها: صدا وسیما ، گسترش ، مساجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.