سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

تاخیر سه ساعته در پروازکرمانشاه/تهران

مدیر فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی كرمانشاه گفت: در صورتی كه تاخیر پروازهای شركت های هواپیمایی غیرقانونی باشد با آنها برخورد می كنیم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'پیمان شرفایی' در خصوص تاخیر سه ساعته پرواز كرمانشاه - تهران شركت هواپیمایی ایران ایر در جمعه شب گفت: مسوولان شركت هواپیمایی ایران ایر علت این تاخیر را بدی آب و هوای تهران اعلام كرده اند.

وی اظهار كرد: ممكن است هواپیمایی به دلیل پرواز در مسیرهای مختلف دچار نقص فنی شود و مسوولان شركت هواپیمایی مجبور به تعمیر آن شوند و مسلما برای رعایت استانداردها ایجاد تاخیر چند ساعته اجتناب ناپذیر می شود.

مدیر فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی در ادامه اظهار داشت: گاهی ممكن است شركت هواپیمایی اعلام كند كه هواپیما قادر به پرواز نیست و در این صورت نیز هماهنگ كردن هواپیمای جایگزین زمان بر است و تاخیر چند ساعته ایجاد می كند.

شرفایی خاطرنشان كرد: دستورالعمل های خاصی در این خصوص وجود دارد و از شركت های هواپیمایی خواسته شده كه در خصوص تاخیرها توضیح دهند و اگر تاخیرها به دلایل غیرقانونی باشد، طبق قانون با شركت ها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اجتناب ناپذیر بودن برخی از تاخیرها گفت: فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی كرمانشاه از لحاظ تعداد پرواز از میان 54 فرودگاه كشور جز 10 فرودگاه برتر است و جز در موارد خاص شاهد تاخیر پروازها نبوده ایم./س

 

برچسب ها: کرمانشاه ، تاخیر ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.