سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش در میان خبرنگاران؛

عباسی: برخي رسانه ها افراط مي کنند/فضاي امروز بايد همانند فضاي المپيک باشد

وزیر ورزش و جوانان پس از پایان نشست مشترک با رئیس مجلس، رئیس و دبیر کل فدراسیون درجمع خبرنگاران حاضر شد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  وی در پاسخ به سوالی درباره نحوه حمایت وزارت ورزش از تیم ملی فوتبال گفت: خوشبختانه ورزش ایران در درخشان ترین شرایطش قرار دارد و نتایج المپیک و پارالمپیک موید این مهم است.

 در حال حاضر که در آستانه یکی از حساس ترین مسابقات تیم ملی بزرگسالان هستیم باید توجه جدی تری به فوتبال داشته باشیم و این توجه شامل حال همه مقامات بلند پایه کشور تا مردم فوتبالدوست و نگران تیم ملی است. به همین دلیل وزارت ورزش هم پای دیگر ارگانها از هیچ حمایت دریغ نخواهد کرد و حضور رئیس مجلس در تمرینات تیم ملی و صحبت های اخیر ریاست محترم جمهوری مبنی بر حمایت از تیم ملی، نشان می دهد که همه نگران تیم ملی هستند و میخواهند که این تیم موفق باشد.

 وی ادامه داد:  باید همه یکدل و یکصدا شویم و به ورزشگاه آزادی برویم و تیم ملی را حمایت کنیم تا ان شااله این تیم دربازی حساس مقابل کره نتیجه بگیرد و راه صعود به جام جهانی هموار شود.

عباسی در باره حمایت رسانه ها از تیم ملی گفت: در روزهای گذشته شاهد یک نوع بی احترامی به فضای فوتبال بودیم و با توجه به نتایجی در گذشته به دست آمده، بیم آن می رود که این بی اعتنایی ها بیشتر شود.ما همه نگران هستیم و برخی رسانه ها هم در این باره افراط می کنند.باید نگاه رسانه ها به فوتبال بر اساس منافع ملی باشد  و انتقاداتی که از تیم ملی مطرح می شود منصفانه باشد. من خودم هم نسبت برخی مسائل فوتبال انتقاد دارم اما در این روزها همه باید تیم ملی را حمایت کنند و فضایی پیش بیاورند که درست  مانند فضا المپیک و پارالمیپک شود. وی در پایان سخنانش گفت: روز سه شنبه برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آزادی می آییم./با
برچسب ها: وزیر ، فوتبال ، ایران ، لاریجانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.