سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

تهیه اطلاعات فنی رودخانه كارون برای جلوگیری از انتقال آن نیاز است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور جلوگیری از انتقال آب كارون به خارج استان، باید اطلاعات فنی صحیح و مناسب از رودخانه كارون توسط مسوولان امر تهیه و ارائه شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛' سید شكر خدا موسوی' شنبه در گفت و گو با خبرنگار انبا اشاره به بحث انتقال آب كارون اظهار داشت: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی برای دفاع و جلوگیری از انتقال آب كارون به اطلاعات فنی از این رودخانه نیاز دارند كه متاسفانه در حال حاضر چنین اطلاعاتی وجود ندارد.

وی بیان داشت: نمایندگان این آمادگی را دارند تا با دردست داشتن اطلاعات فنی لازم در زمینه رودخانه كارون و نحوه انتقال آن در مجلس بحث وتبادل نظر كنند و از انتقال آن جلوگیری به عمل آوردند و همچنین در آبادانی استان نهایت تلاش را داشته باشند.

وی با اشاره به بحث لایروبی رودخانه كارون افزود: برای سرعت بخشی به روند لایروبی رودخانه كارون اوراق مشاركت در این زمینه به فروش رسیده است و منابع مورد نیاز تامین شده است.

این مقام مسوول همچنین با بیان اینكه نباید یك قطره فاضلاب در رودخانه كارون ریخته شود بیان داشت: برای جلوگیری از ریختن فاضلاب به رودخانه كارون مناطق زیادی در اهواز وجود دارد كه باید فاضلاب این مناطق بهسازی شود تا از ورود آن به كارون جلوگیری شود به عنوان مثال رفع مشكل فاضلاب منطقه كوت عبدالله اهواز به شش هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد ./س
برچسب ها: اطلاعات ، کارون ، انتقال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.