سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور لبنان:

باید از تجربه حزب الله در تنظيم راهبرد دفاعي استفاده کنیم

رئیس جمهور لبنان اعلام کرد اقدام حزب الله لبنان در ارسال هواپیمای بدون سرنشین به اسرائیل بیانگر این واقعیت است که لبنان در تنظیم راهبرد دفاعی خود برای دفاع از کشور باید از توانایی بالای نظامی حزب الله استفاده کند .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، بر اساس بیانیه دفتر ریاست جمهوری لبنان ، میشل سلیمان جمعه شب تاکید کرد عملیات اعزام هواپیمای بدون سرنشین به اسرائیل میزان نیاز کشور را به اتخاذ تصمیمات راهبردی برای دفاع از کشور و استفاده از توان مقاومت در این زمینه آشکار می سازد .

سلیمان افزود باید به دنبال راهکاری باشیم تا بتوانیم تصمیماتی درباره استفاده از ظرفیت بالای حزب الله ، همسو با برنامه ها و طرحهای ارتش لبنان و نیازهای دفاعی کشور و نیز در نظر گرفتن منافع ملی لبنان در هر شرایط ممکن اتخاذ کنیم .

رئیس جمهور لبنان تصریح کرد جنگنده های رژیم صهیونیستی به طور مستمر و روزانه حریم هوایی و حاکمیت لبنان را نقض می کنند و لبنان بارها به شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت کرده است.

سلیمان افزود بر اساس مفاد قطعنامه هزارو هفتصد و یک شورای امنیت سازمان ملل ، لبنان برای حفظ صلح و امنیت در منطقه بر توقف فوری تعرضات اسرائیل به تمامیت ارضی لبنان تاکید دارد .
برچسب ها: لبنان ، میشل ، سلیمان ، حزب ، الله ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.