سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستان /

تصویر زلزله آذربایجان در گلستان

زلزله آذربایجان در گلستان به تصویر کشیده می شود.

 به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: نمایشگاه تصویری از زلزله آذربایجان به مدت یک هفته از شنبه 22 مهر ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در معرض دید عموم قرار میگیرد.

رسول حسام در جلسه‌ای که با حضور مدیران به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و همچنین کانون عکاسان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: آسیبهایی که در سایه عدم ساخت و سازهای مقاوم برای مردم تبریز به وجود آمده در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.

حسام با بیان اینکه رویکرد مدیریت بحران توجه به آمادگی در برابر حوادث طبیعی است تصریح کرد: رخداد بلایای طبیعی قابل جلوگیری نیستند و ما فقط میتوانیم در راستای کاهش آسیبپذیری قدم برداریم لذا اولویت پیشگیری را در دستور کار قرار دادهایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان تاکید کرد: در فرآیند بروز حوادث طبیعی باید مردم و مسئولان هماهنگ با یکدیگر حرکت کنند و اگر این هماهنگی صورت نگیرد مطمئنا به اهداف خود نخواهیم رسید.

حسام توجه به آموزش را یک ضرورت مهم خواند و ابراز داشت: در لایههای مختلف اجتماعی بحث آموزش به مردم در حال اجرا است و در بدنه اجرایی نیز محدودیتهای اعتباری وجود دارد که این آموزشها در بخشهای مختلف کارشناسان و مدیران در سطح استان در حال انجام و در دستور کار است./س

برچسب ها: آذربایجان ، گلستان ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.