سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد فضای شاد و ایمن برای کودکان وظیفه مدیریت شهری کودکان است

مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران گفت:سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها در تلاش است تا برای کودکان و والدین آنها فضایی ایمن و پاک ایجاد کند.

 
محمدرضا حاجی‌بیگی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: شهروندان در تمام فضاهای شهری دارای یکسری حقوق اجتماعی هستند که مدیران شهری باید نسبت به آن متعهد باشند، به همین دلیل سازمان پایانه‌ها تلاش کرده است برای همه گروه‌های سنی تمهیداتی بیاندیشد که در راستای حفظ حقوق آنان باشد. 
وی با اشاره به ایده راه‌اندازی «اتاق مادر و کودک» در پایانه‌های شهر تهران گفت: در پایانه‌های شهر به طور عموم زمان بسیاری از شهروندان می‌گذرد و باید در این زمان خدمات مناسبی به آنها ارائه کرد.
 حاجی بیگی تصریح کرد: در راس همه گروه‌های سنی کودکان نیازهایی دارند که باید در کوتاه مدت برطرف شود، به همین دلیل ایده راه‌اندازی اتاق‌های مادر و کودک شکل گرفت تا این دسته از شهروندان بتوانند در این فضا به بهترین نحو ممکن نیارهای خود را برطرف کنند.
مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران در ادامه افزود: در ایجاد و راه‌اندازی این اتاق‌ها تمامی استاندارهای خدماتی، بهداشتی، رفاهی و ایمنی رعایت شده است و مادران و کودکان می‌توانند به راحتی در این مکان با کودک خود راحت باشند 
وی به دیگر فعالیت‌های سازمان تحت مدیریت خود در حوزه کودکان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر پیشنهادهایی در حوزه‌های مختلف ارائه شده و در اجرای یکی از این پیشنهادها قصد داریم در آینده نزدیک در فضای پایانه‌های شهر برای کودکان پارک‌های ویژه بازی بسازیم تا به مجموعه امکانات رفاهی پایانه‌ها برای کودکان اضافه شود. 
حاجی بیگی ایجاد فضای شاد و بانشاط در پایانه‌های شهر تهران را از ماموریت‌های اصلی این سازمان خواند و گفت: بدون تردید کودکان و حرکت شاد و بانشاط آنها در بخش‌هایی که برای انها در نظر گرفته‌ایم می‌تواند به شادابی کل مجموعه پارک سوارها کمک کند.
وی همچنین از مادران و پدران خواست تا در ایده‌پردازی برای توسعه فضاهای ویژه کودکان در پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهر تهران به این سازمان پیشنهاد اراده کنند و افزود: شهروندان عزیز هر آنچه را که برای رضایت خود در پایانه‌ها مهم می‌دانند، می‌توانند با ما در میان گذاشته و ما نیز وظیفه داریم این اسباب رضایت را فراهم کنیم 
مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر و مشارکت این سازمان در جشنواره تصریح کرد:به اعتقاد من این جشنواره فرصتی فراهم کرد تا کودکان و والدین آنها فضایی شاد و پرانرژی را در یک برهه زمانی تجربه کرده و از این تجربه جمعی لذت ببرند. 
وی افزود: دیدن شادی کودکان به خودی خود می‌تواند در روحیه جمعی ما اثرگذار باشد و این در دنیای امروز و ماشینی ما با مشکلات اجتماعی موجود غنیمتی است که باید قدردان آن باشیم
حاجی بیگی تصریح کرد: امیدوارم تجربه جشنواره بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر در تمام کشور تکرار شود و کودکان و والدین تمام کشور عزیزمان در کنار یکدیگر شاد و با نشاط باشند./ف
برچسب ها: مدیریت ، شهری ، کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.