سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کمیته امداد از برکات انقلاب اسلامی و برگرفته از تفکر امام راحل است

فرماندار قم در نشست افزایش تعاملات مجموعه فرمانداری با کمیته امداد، بیان کرد: کمیته امداد از برکات انقلاب اسلامی و برگرفته از تفکر عمیق و ارزشمند امام راحل است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، زارعی کوشا با بیان اینکه کمیته امداد یکی از تاثیرگزار ترین دستگاه ها در کنترل اقتصادی کشور و حمایت از قشر ضعیف جامعه است، اعلام کرد: کمیته امداد امام خمینی ره از برکات انقلاب اسلامی و برگرفته از تفکر و نگرش عمیق و ارزشمند امام راحل است.
فرماندار قم با اشاره به تکامل کمیته امداد امام خمینی ره در دولت های نهم و دهم، عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی ره همواره در یک سیر تکاملی قرار دارد البته در دولت های نهم و دهم مسیر تکامل را با سرعت و جامعیت بیشتری طی کرده است که تغییر نگاه مردم به ماهیت کمیته امداد از برکات دولت نهم و دهم بوده است.
وی با بیان اینکه جامعه ی هدف کمیته امداد مشخص است، خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت عظیم کمیته امداد امام خمینی ره به نفع مردم استفاده کرد و خانوارهای ضعیف را توانمند ساخت چراکه محرومیت زدایی و افزایش توان معیشتی مردم از جمله وظایف مسئولان استان و نظام است.
زارعی کوشا افزود: امور مرتبط با کمیته امداد امام خمینی ره با تلاش مسئولان پیگیری خواهد شد و مسئولان استان آماده پیگیری مشکلات در مسیر خدمت رسانی کمیته امداد امام خمینی ره هستند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.