سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوی واردات تجهیزات دندانپزشکی تولید داخل را می گیریم

رییس سازمان غذا و دارو و تجهیزات پزشکی گفت: قول می دهم جلوی واردات تجهیزات دندانپزشکی که به تولید داخل می رسند را بگیرم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر احمد شیبانی افزود: برای رونق گرفتن بازار تولید داخل تجهیزات و مواد دندانپزشکی از واردات تولیدات مشابه خارجی جلوگیری می کنیم.

وی در دیدار با تولیدکنندگان مواد و تجهیزات دندانپزشکی این سخنان را گفت و  ادامه داد: تولیدکنندگان داخلی هم باید قول بدهند کالای مناسب کشور و با کیفیت قابل قبول تولید کنند.

رییس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: در جهت رونق تولید داخل برای واردات تجهیزات دندانپزشکی زمان تعریف می کنیم تا به وارد کنندگان هم فرصت نیل به هدف تولید داخل را داده باشیم. بعد از پایان زمان لازم نیز جلوی واردات کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شوند را می گیریم.

وی جلوگیری از واردات را مستلزم انجام اقدامات مخصوص به خود دانست و خطاب به تولیدکنندگان داخلی تجهیزات و مواد دندانپزشکی گفت: می دانید که جلوگیری از واردات مشکلات و سختی های خاص خود را دارد. برخی مقاومت ها نیز در این مسیر صورت می گیرد ولی یکی از مهم ترین راهکارهای رونق یافتن تولیدات داخلی همین کار است و چاره ای جز این نداریم.

وی تصریح کرد: شما با تمام توان به سمت تولید داخلی تجهیزات پیشرفته دندانپزشکی خارجی بروید مسئولیت جلوگیری از واردات این کالاها را من و همکارانم می پذیریم. /ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.