سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی آنها [سران فتنه] کافی نیست،باید به بدنه نظام برگردند و مسئولیت داشته باشند!

مهدی خزعلی موسس جبهه آزادی و گرداننده نشست سران اهل قلم می باشد،آنچنان که از عنوان «سرای اهل قلم» بر می آید گویا این نشست صرفا برای بحث و گفتگو حول مسائل فرهنگی و اجتماعی است تا سیاسی و ...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، مهدی خزعلی به عنوان گرداننده نشست سرای اهل قلم، هر هفته از چهره هایی دعوت به عمل می آورد که کارنامه سیاسی شان گویای فعالیت ضدانقلابی آنهاست؛ حتی در برخی از موارد، عناصر یاد شده دارای پرونده سیاسی بوده و به سبب اقدامات ضدامنیتی محکوم به زندان شده اند؛ پس از دعوت محمد نوری زاد به این جلسه و توهین و اهانت به مقامات مسئول نظام حال شاهد حضور فرزند آیت الله منتظری هستیم.
 


در تازه ترین مطلب منتشر شده از سوی مهدی خزعلی آورده شده است:
امشب حجة الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد منتظری [فرزند آیت الله منتظری] میهمان سرای اهل قلم بود، سخنانی گفت، حرف هایی زد و به سئوالاتی پاسخ گفت که من که بارها با او به گفتگو نشسته بودم، برایم تازگی داشت، او درسی بزرگ به دوستان جبهه آزادی داد، خیلی عجیب بود که بدون هماهنگی در بسیاری از مواضع یکسان می اندیشیدیم.
 
 
احمد منتظری در این جلسه با تعصی از جنگ روانی غرب علیه نظام ج.ا.ا خطر بروز جنگ را یادآور می شود و از همه می خواهد تا جنگ شروع نشده گرد یک میز جمع شوند! وی در ادامه به پایبندی به قانون اشاره می کند و خواستار رعایت تمام و کمال آن می شود. اما اظهارات سراسر نفاق احمد منتظری همینجا پایان نمی یابد، او در ادامه به آزادی سران فتنه اشاره می کند و خواستار بازگشت آنها به بدنه نظام و برعهده گرفتن مسئولیت است!
 
گفتنی است آمریکا با همراهی کشورهای اروپایی علاوه بر تشدید دامنه تحریم ها به تهدید جنگی نیز روی آورده است؛ در این میان اسرائیل که از مدافعان اصلی جنگ نظامی علیه ایران بوده  و تماما توسط آمریکا تجهیز نظامی شده است با عملیات اخیر حزب الله لبنان، شکست نظامی پیش از حمله را قبول نموده و در این باره موضع سکوت برگزیده است،با این اوصاف چه توجیهی برای تبلیغ جنگ نظامی از زبان برخی عناصر داخلی می باشد؟
 
موضوع دیگری که احمد منتظری به آن اشاره می کند تمکین به قانون اساسی است، اینکه همه قانون را رعایت کنند! ... آنهایی که شخص احمد منتظری توقع آزادی شان را داشته و حتی از بازگشت آنها به بدنه نظام و برعهده گرفتن مسئولیت سخن می گوید آیا به قانون احترام گذاشتند؟
منبع: ما هستیم
برچسب ها: خزعلی ، اهل قلم ، فتنه ، وبگردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.