سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ابلاغ آئین نامه جدید حق الزحمه مربیان ورزشی کشور

آئین نامه جدید پرداختی حق الزحمه مربیان ورزشی پس از تصویب نهایی به زودی ابلاغ می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، معاون امور فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان كشور در دیدار با مربیان و هیات های ورزشی استان زنجان گفت: حق الزحمه پرداختی مربیان ورزشی در كشور وضعیت مناسبی ندارد كه توجه به این موضوع مهم می تواند در عملكرد بهتر ورزشی این قشر بسیار تاثیر گذار باشد.

پیشنمازی افزود: بسیاری از مربیان ورزشی از وضعیت كنونی حق الزحمه های پرداختی ناراضی هستند و با وجود كاستی های فراوان نسبت به تربیت شایسته ورزشكاران رشته های مختلف ورزشی اقدام می كنند.

وی اظهار كرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در آئین نامه جدید پرداخت حق الزحمه ها، تشویق هایی نیز به لحاظ عملكرد بالای مربیان ورزشی لحاظ شده است.

معاون امور فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان كشور مربیان ورزشی را تاثیر گذارترین عامل در فضای كنونی ورزش كشور به لحاظ ارتفا فرهنگی و تربینی ورزشكاران دانست و ادامه داد: مربیان ورزشی نقش بسزایی در ارتقا فعالیت های روبه رشد رشته های مختلف ورزشی و كسب نتایج درخشان آن دارند.

پیشنمازی افزود: در حال حاضر تعریف جامعی از كار فرهنگی در جامعه وجود ندارد و این موضوع خللی را در ارائه برنامه مفید و هدفمند ایجاد می كند.

وی تاکید كرد: امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش جوانان نیز به دلیل ضرورت تشیكل شده كه اقداماتی متعدد را مورد توجه قرار داده است.

معاون امور فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان كشور به ظرفیت های بسیار بالای استانها در حوزه ورزشی یادآورشد و خاطر نشان كرد: پیشرفت فرهنگی در حوزه ورزش نیازمند نهادینه كردن كارهای فرهنگی بر اشخاص به ویژه ورزشكاران است./س



برچسب ها: حق ، الزحمه ، مربیان ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.