سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره سوم بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر به جنبه‌های آموزشی بیشتر توجه داشت

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت:با توجه به تقاضا‌ها و برآیند‌هایی که از دوره‌های گذشته داشتیم بنا شد تا در دوره سوم به جنبه‌های آموزشی بیشتر بپردازیم.

نرگس معدنی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود:در مقوله آموزش به خانواده‌ها و کودکان با توجه به تناسب نیاز‌های کودکان و مادران دارای کودکان خردسال در این دوره از جشنواره توجه بیشتری داشتیم و لازم است که شهر متناسب با این نیاز‌های کودکان و مادران مناسب سازی شود  
معدنی پور همچنین با اشاره به استقبال خوب والدین از این جشنواره گفت: استقبال خانواده ها در سومین دوره جشنواره بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر خیلی خوب بوده و استقبال مردم در دو دوره گذشته باعث شد تا سومین دوره را نیز برگزار کنیم.  
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته در این جشنواره بیان کرد: «با توجه به تقاضا‌ها و برآیند‌هایی که از دوره‌های گذشته داشتیم بنا شد تا در دوره سوم به جنبه‌های آموزشی بیشتر بپردازیم و در بخش‌های جنبی جشنواره با برگزاری نشست‌های تخصصی، آموزش‌های تخصصی کودکان و نیاز‌هایی که دارند به خود بچه‌ها آموزش‌هایی ارائه شود.  
وی همچنین با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در ایام جشنواره در حوزه کودک و خانواده‌ها بیان کرد: «مثل هرسال روزهای جشنواره با توجه به حوزه تخصصی مورد نظر نام گذاری شده است و در این روز‌ها، نشست‌های تخصصی با حضور متخصصین آن حوزه‌های برگزار می‌شود که حاصل این نشست‌ها راهکاری عملی برای مسئولینی است که در این حوزه ها فعالیت می کنند. در آن حوزه‌ها باید فعالیت‌هایی انجام شود تا شهری متناسب با کودکان و اولیا داشته باشیم.  
معدنی پور همچنین درباره اجرای برنامه‌های جنبی روزهای جشنواره اضافه کرد: در حین برگزاری جشنواره علاوه بر نشست‌های تخصصی مسابقات مختلف فرهنگی و هنری بین کودکان، والدین آن‌ها و مادربزرگان و پدربزرگان اجرا می شود. همچنین نمایشگاه‌هایی از کار بچه‌ها در سطح مناطق و کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌ها به نمایش برگزار می‌شود.  
وی درباره برنامه‌های انجام شده و همکاری سایر سازمان‌ها گفت: در سطح شهر همه سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران و مناطق که در حوزه کودک فعالیت می‌کنند در این ایام هفت روزه سعی می‌کنند بنا به نامگذاری روز‌ها حتی در سطح شهر تهران و محلات برنامه‌های متنوعی را برای کودکان داشته باشند.  
دکتر معدنی پور همچنین با اشاره به استقبال خوب والدین از این جشنواره بیان کرد: استقبال والدین خیلی خوب بود و با وجود برنامه‌های دهه کرامت، هفته دفاع مقدس و برنامه‌های مختلفی که در این روز‌ها برگزار شده است، کودکان و والدین بسیاری شرکت کردند و از طرف دبستان‌ها و پیش دبستانی‌ها افراد بسیاری آمدند و شاهد حضور خودجوش مادران و کودکان و پیش دبستانی‌ها بودیم./ف
برچسب ها: سوم ، آموزش ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.