سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

تیم تای كیك بوكسینگ سیستان و بلوچستان در مسابقات تایلند پنج مدال كسب كرد

رییس هیات ورزش های رزمی سیستان و بلوچستان گفت: تیم تای كیك بوكسینگ استان در مسابقات آسیایی تایلند سه مدال طلا و دو مدال نقره كسب كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  ، حسین شهركی افزود: در مسابقات آسیایی تای كیك بوكسینگ كه 16 و 17 مهرماه امسال در كشور تایلند برگزار شد، 150 بازیكن از 23 كشور حضور داشتند.
وی بیان كرد: تیم سیستان و بلوچستان در این دوره از مسابقات با پنج بازیكن در رده بزرگسالان حضور یافت كه 'شهاب شهركی' از اعضای این تیم در وزن منفی 57 كیلوگرم مدال طلا و جام ویژه را بدست آورد.
وی اظهار داشت: 'اسماعیل شیوخی' از دیگر اعضای تیم سیستان و بلوچستان مدال طلای وزن 65 كیلوگرم و 'جمال الدین سپاهی' مدال طلای وزن منفی 60 كیلوگرم این دوره از مسابقات را بدست آورد.
وی افزود: 'حسین میربلوچ زهی' در وزن 48 كیلوگرم و 'یونس شیخ زاده' در وزن 75 كیلوگرم از دیگر اعضای تیم سیستان و بلوچستان بودند كه مدال نقره این دوره از مسابقات را بدست آوردند.
رییس هیات ورزش های رزمی سیستان و بلوچستان گفت: 'جمال الدین سپاهی' و 'ایوب دهواری' تیم تای كیك بوكسینگ سیستان و بلوچستان نیز در دوره مربیگری بین المللی مسابقات آسیایی تایلند شركت كردند. /س

برچسب ها: تای ، کیک ، بوکسینگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.