سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

افزوده شدن تحریم‌ها بر روحیه پایداری ملت ایران

امام جمعه میاندوآب گفت: تحریم‌های اقتصادی که دشمنان علیه نظام به کار می‌برند بر روحیه پایداری ملت ایران افزوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تحریم‌ اقتصادی تلاش کردند ولی همچنان ملت بزرگ ما در راه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: فشارهایی که از جانب معاندان و مغرضان بر نظام و ملت وارد می‌شود، تاثیر مثبتی بر استقامت و پایداری ما داشته است زیرا این باور در ذهن و فکر ملت رشد و نمود پیدا کرده است که در نقطه مقابل جبهه باطل و در مسیر صحیح قرار دارند.

امام جمعه میاندوآب از مردم خراسان‌شمالی به دلیل استقبال کم‌سابقه از رهبری تقدیر کرد و افزود: مردم این استان با حضور یافتن در معابر و گذرگاه‌ها و تعطیل کردن کسب و کار خود در آن روز، این موضوع را برای دشمن ثابت کردند تا پای جان مطیع رهبری باقی می‌مانند.

وی به غافلگیری رژیم صهیونیستی در طول روزهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان با فرستادن یک هواپیمای بدون سرنشین بر فراز آسمان رژیم صهیونیستی، سران این رژیم غاصب را به وحشت انداخت و به دنبال آن چنین پیامی صادر کرد که هواپیمای مذکور ساخته دست جوانان ایران اسلامی است و در صورت نیاز امکانات و تجهیزات به مراتب پیشرفته‌تری می‌سازند.

امام جمعه میاندوآب ایران اسلامی را در طلایی‌ترین دوران خود دانست و اظهار داشت: با وجودی که مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مختلفی وجود دارد ولی همه این معضل‌ها در سایه تعامل و همکاری قابل رفع است و باید مسئولان از مقصر جلوه دادن یکدیگر خودداری کنند.

قهرمانی با اظهار به اینکه فرهنگ منحط غربی در تقابل با سیره نبوی قرار گرفته است، اظهار داشت: دکترین فرهنگ غربی جهانیان را از هر نظر به سمت نابودی و اضمحلال می‌کشاند در حالی که سیره نبوی تضمین‌کننده سعادت دنیوی و اخروی است پس باید برای شناخت و تبعیت هر چه بیشتر از نبی اکرم (س) اهتمام شود./س

برچسب ها: ایران ، میاندوآب ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.