سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

رهنمودهای مقام معظم رهبری تابلوی جهت نمای خدمت مسوولان است

استاندار كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خراسان شمالی تابلوی جهت نمای خدمت برای كارگزاران نظام اسلامی است،گفت: همه بخش ها باید برای خدمتگزاری و تحقق این رهنمودها بیش از پیش تلاش كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، سید 'حسین صابری' در آیین آغاز بكار بیست و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای كمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوارهای اسلامی كلان شهرها و مراكز استان ها در یاسوج افزود: مسوولان در هر پست و مقامی باید نصایح و توصیه های مقام معظم رهبری را آویزه گوش، نصب العین و عمل خود قرار دهند.
وی از شوراهای اسلامی و شهرداران به عنوان پیشقراولان خدمتگزاری به مردم یادكرد و افزود:اولین فرهنگ سازی در زمینه خدمت گذاری بیش از پیش به مردم 'وقت شناسی ' است و باید درسایه وقت شناسی برای خدمت بی منت به مردم و جامعه تلاش كرد.
وی با اشاره به شیطنت ها و توطئه های استكبانی جهانی برای مانع تراشی در مسیر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی افزود: برای گذر از این چالش ها باید شعار 'تولید ملی حمایت از كار و سرمایه ایرانی را در جامعه تحقق بخشید.
دكتر صابری با بیان اینكه همه اقدامات شهرداری ها شامل اجرای پروژه های شهرسازی ، زیباسازی ،نمادهای شهری فرهنگی است افزود:ترویج معماری اسلامی در فرایند ساخت و سازهای شهری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی به شرایط كشور و ضرورت تلاش همه بخش ها از جمله شهرداری ها برای موفقیت در نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره كرد و اظهار داشت: ایران اسلامی هرچه دارد از بركت انقلاب اسلامی، رهبری و مردم است .
استاندار كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه پیشرفت های كشور قابل قیاس با گذشته نیست تصریح كرد:این آهنگ رشد و توسعه بویژه درحوزه های اقتصادی و خدمات شهری بیش از هر زمان دیگر نیازمند شتاب بخشی است.
وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: كشوری كه سالیان گذشته هیچگونه امكانات واختیارات مدیریتی ازخود نداشت امروز مستكبرین جهان مستقیم تابلوی ستیزجویی خود را علیه پیشرفت آن بلند كرده اند،اما راه به جایی نخواهند برد.
دكتر صابری اهمیت، پیچیدگی و ظرافت كار كمسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی و شهرداری ها را یادآور شد و برلزوم فعالیت فرهنگی شهرداری ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاكید كرد.
وی با تاكید به لزوم تلاش شهرداری ها برای تسهیل فرایند مطلوبتر خدمت رسانی به مردم گفت: مردم از اركان اساسی نظام اسلامی هستند و هر جا مردم حضور داشتند،انقلاب هابه ثمر نشست و باید با درك این مهم به برای ارایه خدمت بیشتر و جلب رضایت مردم تلاش كرد.
دكتر صابری با بیان اینكه شوراهای اسلامی قدرت خود را مدیون مردم هستند و امروز شوراها به صورت نسبی منشا خدمت مطلوبی به مردم هستند،افزود: باید نقاط ضعف و قوت این نهاد متكی به اراده مردم را شناخت تا با قدرت و اثرگذاری بیشتری ایفای نقش كند.
بیست و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای كمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوارهای اسلامی كلان شهرها و مراكز استانها در یاسوج به مدت دو روز در حال برگزاری است./س
برچسب ها: رهنمود ، رهبر ، خدمت ، مسولان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.