سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/امام جمعه قم؛

ملت ایران از مشکلات موجود مقتدرانه عبور خواهد کرد

امام جمعه قم تاکید کرد : مشکلات موجود غیر قابل حل نیست و ملت ایران مقتدرانه از آن عبور خواهد کرد و داغ شکست را بر دل استکبار خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در خطبه های نماز جمعه قم با بیان اینکه ایران در تمام سی و سه سال گذشته حتی یک روز از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی آسوده نبوده است افزود : در این شرایط کلت غیور ایران با ایمان و توکل و تمسک به خدا و قرآن و عترت وتدبیر و هدایتهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، از مشکلات بسیار بزرگتر از گرانی های اخیر عبور کرده است و از این پس هم با تکیه بر تجربیات و پیشرفت های روز افزون از مشکلات جاری عبور خواهد کرد.

امام جمعه قم در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به مناسبت های پیش رو از جمله روز پیوند اولیا و مربیان/تربیت نسل آینده کشور را در گرو پیوند و تعامل بیشتر اولیا و مربیان مدارس دانست.

وی با اشاره به روزهای جهانی غذا و استاندارد/توجه حمایت ونظارت هر چه بیشتر مسئولان /صنعتگران وکشاورزان را برای افزایش کیفیت و سلامت محصولات خواستار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با یادآوری اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت امیر مومنان و حضرت زهرا سلام الله علیهما، زوج های جوان رابه الگوگیری از ایشان ، ازدواج آسان/پرهیز از گناه درمراسم ازدواج/تفاهم و پای بندی قرآن و توجه جدی به تکثیر نسل فرا خواند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.