سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

با هوشیاری و تدبیر می توان تحریم های دشمنان را خنثی كرد

نماینده مردم شهرستان های كهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان تحریم ها و فشارهای اقتصادی را برضد كشور و ملت ایران تشدید كرده اند ولی با هوشیاری و تدبیر می توان این توطئه شوم را نیز همچون گذشته خنثی كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید 'علی محمد بزرگواری' قبل از خطبه های نماز جمعه لیكك افزود: این یكی از آخرین تیرهای دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است ولی به لطف الهی و با تدبیر مسوولان اجرایی كشور و هوشیاری ملت ایران تمام بدخواهان دچار شكست می شوند.
وی بیان كرد: تمام مسوولان اجرایی كشور برای رفع مشكلات اقتصادی مردم به طور شبانه روزی تلاش می كنند.
بزرگواری اظهار داشت: آحاد مختلف ملت ایران نیز می بایست با مدیریت و نظم در زندگی شخصی مشكلات اقتصادی كشور را كاهش دهند.
وی عنوان كرد: طرح تامین آب شرب شهر لیكك از طریق سد كوثر تا مرداد 92 به اتمام می رسد و انتقال آب از سد مارون برای زمین های كشاورزی شهرستان بهمئی نیز در دست مطالعه است.
بزرگواری ابراز داشت: وزیر نفت قول مساعد داده از مجموع سه هزار نیروی انسانی كه برای چاه های نفت در حوزه استحفاظی بهمئی به كار گرفته می شوند 50 درصد از این شهرستان باشد.
وی با اشاره به اینكه در گذشته تنها دو درصد درآمد نفتی بهمئی به این شهرستان تعلق می گرفت، افزود: با 40 اكتشاف جدید چاه نفت عمران و آبادانی بیشتری در بهمئی انجام خواهد شد./س

برچسب ها: تحریم ، دشمنان ، هوشیاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.