سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عوفاديا يوسف، رئيس حزب شاس را براي انتخابات آتي اسرائيل تعيين خواهد کرد

عوفادیا یوسف رهبر معنوی حزب شاس ، رئیس این حزب را برای انتخابات آتی رژیم صهیونیستی تعیین خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازروزنامه جروزالم پست ؛ در حالی که انتخابات زودهنگام در اسرائیل برگزار خواهد شد، موضوع قدیمی بازگشت احتمالی آریه دِری رهبر سابق حزب شاس روز چهارشنبه مطرح شد.
در پی گزارش شبکه دو اسرائیل در روز سه شنبه مبنی بر اینکه قرار است دری بار دیگر رئیس حزب شاس شود در حالی که اِلی ییشای رئیس کنونی این حزب سمت خود را به عنوان مهمترین وزیر شاس در هر گونه ائتلاف آتی حفظ خواهد کرد، گمانه زنی درباره تعدیل احتمالی در این حزب در صورت بازگشت وی شدت یافت.
اما منبعی از این حزب روز چهارشنبه به جروزالم پست گفت این گزارش نادرست است و هیچ تصمیمی درباره اینکه چه کسی رهبری این حزب را برای انتخابات به عهده خواهد گرفت، گرفته نشده است.
این منبع افزود: «همه احتمالات وجود دارد» و خاخام عوفادیا یوسف رهبر معنوی شاس که تسلط مطلق بر این حزب دارد به احتمال قوی طی ده روز آینده در این زمینه تصمیم خواهد گرفت.

یک منبع نزدیک به یوسف گفت تصمیم درباره رهبری شاس بر اساس اینکه چه کسی بیشترین کرسیهای کنست (پارلمان اسرائیل) را در انتخابات آتی به دست خواهد آورد گرفته نمی شود بلکه بر اساس وفاداری به رهبر معنوی حزب و شورای حکمای تورات گرفته می شود.
برچسب ها: یوسف ، اسرائیل ، حزب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.