سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوباما:

رامني به دنبال پنهان کردن مواضع واقعي خود است

رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با ای بی سی نیوز تاکید کرد رامنی می خواهد مواضع واقعی خود را پنهان کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، باراک اوباما درباره علت شکست خود در مناظره با رامنی گفت رامنی شب خوبی داشت و من شب بدی داشتم. البته این اولین بار نبود که من شب بدی داشتم. مسئله مهم این است اهدافی که این مناظره برای آن برگزار شد تغییر نکرده است. رامنی برای پنهان کردن مواضع خود با دشواریهای بسیار زیادی مواجه شد.

اوباما افزود اگر در یک بازی شما عملکرد خوبی نداشته باشید باید راه را ادامه دهید و در بازی بعدی خوب ظاهر شوید. این مسئله باعث می شود تا در مسیری که انتخاب کرده اید مصمم تر شوید.

اوباما درباره مسئله سقط جنین که رامنی او را به نداشتن قانونی در این خصوص متهم کرده بود گفت این هم یکی دیگر از مواردی است که رامنی مواضع خود را که یک سال و نیم در تبلیغات انتخاباتی اعلام کرده بود، پنهان می کند. به نظر من مواضع رامنی درباره حقوق زنان و حق تصمیم گیری درباره سلامت جسمیشان، همان چیزی است که به آن باور دارد. او فکر می کند که سیاستمداران می توانند در این تصمیمات مداخله کنند. رامنی خیلی به صراحت گفته است که اگر لایحه ای روی میز او گذاشته شود که این مسئله را تایید کند او از آن حمایت خواهد کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.