سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار معاون وزیر خارجه ایران با رییس مجلس اتحادی امارات

معاون کنسولی، پارلمانی و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران در ادامه سفر خود به امارات با محمد المر، رییس مجلس اتحادی امارات دیدار و درباره مسائل بین دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش حوزه سياست‌خارجي باشگاه خبرنگاران، معاون کنسولی، پارلمانی و ایرانیان وزارت امورخارجه ایران در ادامه سفر خود به امارات با محمد المر، رییس مجلس اتحادی امارات دیدار و درباره مسائل بین دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد

در این ملاقات حسن قشقاوی با ابلاغ سلام‌ گرم دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به رییس مجلس مجلس امارات اظهار کرد: پارلمان‌ها آیینه تمام نمای مردم و صدای ملت‌ها هستند. بهترین راه گسترش و توسعه روابط در همه زمینه‌ها گفت‌وگو است. ایران همواره خواهان گسترش و توسعه روابط با همسایگان به ویژه امارات است.

قشقاوی با اشاره به شرایط منطقه افزود: فتنه‌های زیادی در منطقه توسط بدخواهان و بیگانگان صورت می‌گیرد که ما باید دست به دست هم بدهیم و آن‌ها را بی‌اثر کنیم.

بر اساس اين گزارش؛ در این ملاقات محمد المر، نیز روابط دوکشور ایران و امارات را تاریخی و ریشه‌دار توصیف و تاکید کرد: این روابط باید بر حسن هم‌جواری استوار شود.

او افزود: مسائل بین دوکشور با تکیه بر دوستی، برادری، گفت‌وگو و منافع دو کشور قابل حل و فصل است.

این ملاقات روز گذشته در مجلس اتحادی در شهر دوبی انجام شد و در سفر قشقاوی به امارات اسناد همکاری‌های کنسولی دو کشور در 14 بند به امضای معاونان وزارت خارجه دو کشور رسید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دیدار ، قشقاوی ، امارات ، وزیر ، معاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.