سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختران ایران استرالیا را درهم کوبیدند

تیم والیبال دختران ایران در اولین مسابقه خود در رقابتهای قهرمانی آسیا مقابل تیم قدرتمند استرالیا به پیروزی رسید.

 به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، در اولین روز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا در شهر چانگ دو، ملی پوشان کشورمان در یک بازی دیدنی و جذاب موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر بر تیم مدعی استرالیا غلبه کنند و به اولین پیروزی مهم خود در این مسابقات دست یابند.
نوجوانان ایران در این بازی در سه ست پیاپی و با نتایج 25-16 ، 25-14 و 25- 17 استرالیا را شکست دادند تا با امیدواری بیشتری مسابقات خود را ادامه دهند.
پیروزی بر این تیم در روز اول مسابقات شگفتی مسئولان آسیا و سایر کشورهای حاضر در سالن را به ارمغان آورد تا جایی که اکثر آنها از این پیروزی به عنوان نتیجه باورنکردنی روز اول یاد کردند.بازیکنان کشورمان که بدون داشتن بازی تدارکاتی بین المللی، اولین مسابقه مقابل یک تیم خارجی را تجربه می کردند با ارائه یک بازی تماشایی در نهایت استرالیا مجبور کردند تا برتری ایران نسبت به خود را بپذیرد و مقابل دختران ایران زانو زند.
در این بازی تهمینه درگزنی، محبوبه کریمی، نگین شیرتری، ندا علی محبی، الهام طالبی، فاطمه امینی، نگار اکبری ، فاطمه احمدی و شکوفه سلگی برای تیم ایران به میدان رفتند و نمایش خیره کننده ای را از خود به جای گذاشتند.اما از اتفاقات جالب توجه این مسابقه برتری تیم ایران در تمام دقایق بازی بود. در ست اول امتیازات 8 بر 3، 16 بر 9 و در نهایت 25 بر 16 به دست آمد که برتری کامل را در پی داشت. در ست دوم هم امتیازات 8 بر 4، 16 بر 7 و 25 بر 14 خبر از قدرت نمایی دختران محجبه ایران داشت. اما در ست سوم هم استرالیایی ها نتوانستند نتیجه را عوض کنند و 8 بر 3، 16 بر 7 و 25 بر 17 نتیجه را واگذار کردند و مقابل دختران غیرتمند ایرانی زانو زدند.به این ترتیب اولین و مهمترین بازی تیم ایران به پیروزی به پایان رسید تا کادر فنی و مسئولان تیم با فراغ بال بیشتری به بازیهای بعدی تیم ملی فکر کنند و برای پیروزی در آنها هم تلاش کنند./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.