سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا کسی این قاتل فراری را می شناسد؟

قاتل فراری تحت تعقیب پلیس پایتخت

پلیس آگاهی با انتشار تصویر بدون پوشش جوان متهم به قتل که در یک نزاع و درگیری هم دانشکده ای خود را کشت، از شهروندان خواست تا وی را شناسایی کنند.

 
 
به گزارش خبرنگارحوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه آريا حاجی زاده با اعلام این خبر گفت:نوزدهم اسفند سال 1388 مأموران کلانتری 147 گلبرگ از طریق تماس یکی از مراکز درمانی منطقه تهرانپارس در جریان انتقال جوانی 18 ساله که بر اثر شدت جراحات بیهوش شده ، قرار گرفتند .
با حضور مأموران کلانتری 147 گلبرگ ، از سوی تیم پزشکی مرکز درمانی اعلام شد که مجروح انتقال یافته به علت شدت ضربه وارد شده به ناحیه گردن دچار مرگ شده است . با تأیید خبر قتل بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و به دستور آقای روشن ، بازپرس شعبه سوم ویژه قتل دادسرای امور جنایی ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در دستور کار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
سرهنگ کارآگاه آريا حاجی زاده عنوان کرد:با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول به هویت حامد . الف ( 18 ساله ) دانشجوی ترم اول رشته مهندسی یکی از مراکز دانشگاهی تهران بوده است که در مسیر بازگشت از دانشگاه و طی درگیری با یکی از هم دانشگاهی های خود به قتل رسیده است .
با شناسایی تعدادی از دانشجویان همراه مقتول و قاتل ، کارآگاهان با مراجعه به این افراد به تحقیق از این افراد پرداخته و تمامی آنها فردی به هویت احسان . ب ( متولد سال 1366 ) را به عنوان قاتل معرفی کردند .
شاهدان صحنه درگیری در اظهارات خود به کارآگاهان گفتند : در ساعت 18:00 مورخه نوزدهم اسفند سال 1388 با بچه های دانشگاه در مسیر بازگشت به منزل بودیم ؛ در بین راه و در سه راه تهرانپارس بین احسان و یکی از بچه های دانشگاه که از صبح همان روز و در داخل کلاس دانشگاه با یکدیگر درگیر شده بودند ، مجددا درگیری بالا گرفت ؛ در این لحظه حامد برای میانجیگری دخالت کرد اما احسان ضربه مشتی به صورت حامد زد و به سمت او حمله ور می شود ؛ حامد که در آن لحظه انتظار این نحوه برخورد را از سوی احسان نداشت تصمیم داشت تا خود را از درگیری خارج کند و به همین منظور از نرده های کنار خیابان بالا رفت اما پای او در میان میله ها گرفتار شد و در حالیکه تلاش می کرد تا پای خود را از داخل میله ها آزاد کند ناگهان احسان با برداشتن دو سنگ بزرگ به سمت او رفت و ضربه محکمی را به ناحیه گردن او وارد کرد که همین موضوع باعث بیهوش شدن حامد شد و احسان نیز با مشاهده این صحنه ، به سرعت از محل متواری شد .
متواری شدن قاتل از دانشگاه و خانه پدری  :
وی در ادامه عنوان کرد:با شناسایی دقیق هویت قاتل ، کارآگاهان به تحقیق در دانشگاه محل تحصیل و همچنین محل سکونت متهم در یکی از میادین منطقه نارمک پرداخته اما طی تحقیقات اطلاع پیدا کردند که متهم پس از مراجعه به منزل،با برداشتن وسایل و لوازم شخصی خود به سرعت متواری شده است .
سرهنگ کارآگاه آريا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر که دستگیری متهم متواری پرونده همچنان در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد ، گفت : با توجه به متواری بودن و در ادامه تحقیقات جهت شناسایی مخفیگاه و یا محل های تردد احتمالی متهم ، به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران ، دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم جهت شناسایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترمی که موفق به شناسایی متهم متواری شده اند درخواست می شود تا در صورت داشتن اطلاعات از مخفیگاه و یا محل های تردد متهم بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس 51055425 ، در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .
برچسب ها: جوان ، متهم ، قاتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.