سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/در سال جاری؛

1.6 میلیارد تومان کالای قاچاق در خراسان‌رضوی کشف شد

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی گفت: در سال جاری یک میلیارد و 600 میلیون تومان کالای قاچاق در خراسان‌رضوی کشف شده است.



مهدی خسروی نیک در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد اظهار کرد: استکبار جهانی با تمام امکانات و قوا به میدان آمده است و دشمنان نظام جمهوری اسلامی هدفشان این است که مردم را تشویق به خرید و انبار اجناس کنند تا شاید بتوانند فرهنگ مردم را عوض کنند.

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی گفت: ما باید مراقب باشیم، البته در این راه می‌طلبد مسئولان نظارت بیشتری بر قیمت‌ها، بازار و حل کمبودها داشته باشند.

وی در رابطه با قاچاق پیاز زعفران به آن سوی مرزها گفت: اخیراً چهار تن پیاز زعفران غیر مجاز کشف و ضبط شد و خاطیان به مقامات قضایی معرفی شدند و جریمه نیز برای آنان صادر شد.

رئیس مجمع امور صنفی تربت‌حیدریه افزود: با توجه به حساسیت خروج پیاز زعفران اقداماتی صورت گرفته است و با جلساتی که در شهرستان زاوه برگزار شد بحث فعال‌تر شدن پاسگاه‌های بین‌راهی پیگیری شد و طرح جامع پیشگیری از خروج پیاز زعفران تهیه شده است و در سال جاری از سوی جهاد کشاورزی مجوز حمل 486 تن پیاز زعفران به سایر شهرستان‌ها صادر شده است.

خسروی اظهار داشت: همچنین مقدار 4826 لیتر بنزین به ارزش 17 میلیارد ریال کشف و پرونده در اداره تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است و در بازدیدهای دوره‌ای از مسیرهای شادمهر، زاوه، میدان بار کامه در بحث ساماندهی امور جابه‌جایی دام‌ها و پلاک‌کوبی و هویت‌دار کردن دام‌ها و شرایط بهداشتی در میدان دام محقق شده است.

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی گفت: با این اقدامات قاچاق دام به حداقل رسیده است و در این ارتباط نیز پنج مورد توقیف دام انجام شده که یک مورد به مقامات قضایی معرفی شده است.

وی تصریح کرد: نظارت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر محورهای اصلی و فرعی شهرستان ادامه دارد و افراد متخلف به همراه کالاهای قاچاق دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی گفت: بر حسب سابقه برای مبارزه با قاچاق کالا در سال جاری مقادیر کشف شده به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون تومان در خراسان‌رضوی برآورد شده است/ س


برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، مبارزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.