سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خشم و انزجار مردم استرالیا از پخش نوعی تبلیغات ضد اسلامی

حرکت ضد اسلامی یک گروه در استرالیا در مخالفت با اقدام دولت این کشور برای به راه اندازی کلاس های شناخت ادیان باعث خشم مردم این کشور شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دولت استرالیا در تصمیمی قصد دارد تا در مدارس این کشور کلاس هایی را به منظور آشنایی دانش آموزان این کشور با سایر ادیان راه اندازی کند. این دروس که با عنوان "یاد گرفتن از یکدیگر" است قصد دارد تا دانش آموزان را با سایر اعتقادات و مذاهب در جهان آشنا کند.

 "انجمن کیو" که به عنوان یک گروه ضد اسلامی در این کشور شناخته می شوند تبلیغات گسترده ای را در مخالفت با این طرح آغاز کرده اند. این گروه اقدام به پخش برچسب و پوسترهایی کرده اند که بر روی آنها نوشته شده است: مدارس ما را از اسلامی شدن نجات دهید.


برچسب های ضد اسلامی انجمن کیو

این اقدام باعث به وجود خشم عمومی در بین مردم مسلمان و غیر مسلمان استرالیا شده است. مردم استرالیا در ایالات مختلف به این اقدام واکنش نشان داده اند.

خانم "جودی" اهل مونت الیزای استرالیا می گوید: این گروه یک گروه ضد اسلامی است و اقدام آنها در انتشار این برچسب ها و پوسترها یک اقدام تنفرانگیز است.

"کیسر فراد " از انجمن فدارسیون های اسلامی استرالیا در مصاحبه با شبکه "ای بی سی" این اقدام انجمن "کیو" را چیزی فراتر از اسلام هراسی که باعث ایجاد ترس در کل جامعه استرالیا می شود، اعلام کرده است.

شهروند دیگری در این مورد می گوید: این برچسب ها که توسط این گروه پخش شده است پخش کننده نفرت هستند. جامعه کیو یک گروه در جهت منافع کشور و مردم استرالیا نیست. بسیاری از مردم با دیدن برچسب های این گروه که صندوق های پستی منازل آنها نصب شده است آنها را پاره کرده و به سطل زباله می اندازند.

باید اضافه کرد که " جامعه کیو " یک ماه قبل با دعوت از گیرت والدرز سیاست مدار راست گرای هلندی که به دلیل مواضع ضد اسلامی مشهور شده است باعث به وجود آمدن اعتراضات گسترده شده است.

این گروه معتقد است که تصمیم فعلی دولت استرالیا برای آموزش دادن در مورد سایر ادیان در مدارس باعث اسلامی شدن مدارس این کشور و در نهایت کل این کشور می شود.

در استرالیا، دین اسلام پس از مسیحیت دومین دین این کشور به حساب می آید./ ق پ
برچسب ها: اسلام ، هراس ، غرب ، استرالیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.