سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

باز‌سازی و بهسازی 27هزار واحد مسکونی در زرند

27 هزار واحد مسکونی در این شهرستان باز‌سازی و یا بهسازی شده‌ است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان رضا کرمی فرماندارشهرستان زرند در جمع اعضای ستاد بحران شهرستان ‌با اشاره به اجرای مانور لحظه صفر گفت: این مانور با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های اجرایی و مسئولان برای مدیریت بحران برگزار شد.

وی افزود: سرعت عمل در مدیریت بحران‌ مقوله‌ای بسیار مهم‌ است و در زمان ‌وقوع حادثه باید برای‌ ثانیه‌ها برنامه‌ریزی کرد، زیرا در هر لحظه امکان دارد خسارت غیر‌قابل بازگشتی به وقوع بپیوندد.

فرماندارزرندتصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان زرند در سال‌های اخیر زلزله‌های متعددی ‌از جمله اسفند 83 را تجربه کرده است، در این مانور میزان هماهنگی و همکاری ستاد مدیریت بحران در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه و آمادگی نیروهای این ستاد و ارگان‌های امدادی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مانور موفقیت‌آمیز بوده است، یاداورشد: برگزاری این مانور ‌نشان داد که سطح آمادگی دستگاه‌های مربوطه در این زمینه در حد بسیار مطلوبی قرار دارد، البته آمادگی کامل دستگاه‌ها و انجام مانورهای مختلف طی سال می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش این آمادگی داشته باشد.

کرمی گفت: طی دولت‌های نهم و دهم حدود 27 هزار واحد مسکونی با اعتبار 270 میلیارد ریال در شهرستان زرند باز‌سازی و یا بهسازی شده‌ استکه اقدام ارزشمندی در منطقه به شمار می‌رود./س

برچسب ها: زرند ، مسکونی ، بهسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.