سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس د انشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد:

شبکه های مجازی و اجتماعی تهدید امروز نسل جوان هستند

شبکه های مجازی و اجتماعی که توسط غربی ها اراده می شود تهدیدی برای نسل جوان هستند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل دکتر ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز 20 مهر در همایش خانواده و دانشگاه که در تالار امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد  افزود: خانواده ها باید توحه داشته باشند که با ورود فرزندانشان به دانشگاه مسئولیت انها دو چندان می شود باید آنها را در تمام این دوران حساس و پرهیجان همراهی کنند.

وی گفت: خانواده هايي که امکانات و تملک مالی بالایي دارند می توانند دانشگاه را در ساخت خوابگاههای مشارکتی همراهی کنند.

وی با بیان اینکه ما در ارائه خوابگاهها اولویت را  به دانشجویان رشته های پایه قرار داده ایم عنوان کرد: بیشتر امکانات خوابگاهی برای دانشجویان جدیدالورود و در انتها امکانات خوابگاهها به دانشجویان تحصیلات تکمیلی داده می شود.

ابوالقاسمی اظهار داشت: خانواده ها باید از فرصت هایی که برای تعطیلات فرزندانشان پیش ميايد برای تقویت روحیه آنها استفاده کنند چرا که امروزه تهدیدها بیشتر از گذشته است.

شبکه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که توسط غربی ها اداره می شود و ماهواره ها تهدیدهایی برای نسل جوان هستند تا آنها را مورد تهاجم فرهنگی و معنویت قرار دهند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: تنها هدف این شبکه ها و فضاها این است که اعتقاداتشان را به فرزندان این کشور تحمیل کنند و آنها را از راه منحرف کنند .

بنابراین دانشگاه سعی کرده با جلسات و برنامه های متعددی که توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی و نهاد رهبری  برگزار می شود فضای فرهنگی خوبی را برای دانشجویان در دانشگاه ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: والدین باید توجه داشته باشند که توکل و اعتقاد به خدا رادر فرزندانشان تقویت کنند چرا که این عامل می تواند آنها را از خیلی مسائل غیر اخلاقی دور کند./ع2
برچسب ها: مجازی ، تهدید ، خوابگاه ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.