سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش خانواده و دانشگاه برگزار شد

همایش خانواده و دانشگاه امروز 20 مهر با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و خانواد دانشجویان در تالار امام خمینی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر طاهره کرمانی رنجبر مسئول مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگاربهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضردر محل؛  این همایش با هدف برقراری ارتباط  نزدیک تر با خانواده دانشجویان جدید الورود و استادان به منظور ارتقای توان علمی اجتماعی و فرهنگی دانشجویان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه از سال 88 این همایش را برای دانشجویان جدید الورود برگزار می کند گفت: در این همایش موضوعات مهمی مطرح می شود که باید والدین نسبت به آن آگاه باشند، درواقع برگزاری این همایش یک شروع همکاری خانواده با دانشگاه است و در طول سال نیز دوره ها و کارگاههای آموزشی برای والدین برگزار می شود.

کرمانی رنجبر با بیان اینکه در تمام خوابگاهها و دانشکده های  این دانشگاه مرکز مشاوره وجود دارد خاطرنشان کرد: طبق آمار دختران بیشترین مراجعه کننده به مراکز مشاوره هستند و بیشتر علت مراجعه دانشجویان به این مراکز مشکلات عاطفی هیجانی ، تحصیلی و مشاوره ازدواج است./ع2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.