سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

رزمی كار دزفولی استاد بزرگ هنرهای رزمی دنیا شد

امیر حسین زلقی' رزمی كار دزفولی در فستیوال جهانی هنرهای رزمی ،به عنوان استاد بزرگ هنرهای رزمی در سال 2012 شناخته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛'امیر حسین زلقی' رزمی كار دزفولی   گفت:فستیوال جهانی هنرهای رزمی هر ساله از تاریخ 22تا 25 سپتامبر در شهر كوچینگ واقع در استان ساراواك مالزی برگزار می شود كه در امسال طی دعوت نامه ای رسمی از بنده درخواست شد تا در این سمینار جهانی شركت كنم.

وی افزود: پس از دریافت و بررسی دعوت نامه در این سمینار كه نمایندگان 45 كشور از جمله سوئد،سوئیس،دانمارك،آلمان،هند و بنگلادش در آن حضور داشتند شركت كرده و از بین كلیه شركت كنندگان مفتخر به دریافت دكترای فلسفه هنرهای رزمی، دان 9 بین المللی هنرهای رزمی و حكم استاد بزرگی هنرهای رزمی در سال 2012 شدم.

زلقی ملاك انتخابش را به عنوان استاد بزرگ هنرهای رزمی دنیا در این سمینار را شركت در مسابقات بین المللی،سوابق، مدارك و قدر نامه ها از كشورهای مختلف و داشتن ارتباط بین المللی فعال در حوزه هنرهای رزمی عنوان كرد.

امیر حسین زلقی رزمی كار پیش كسوت شهرستان دزفول است كه فعالیت رزمی خود را از سال 1368 با مربیگری غلامرضا پناهی در ورزشگاه شهید مجدیان دزفول آغاز كرد.

وی با تلاش در زمینه ورزش های رزمی مدال های فراوان در سطح استانی و كشوری را به دست آورد و در سال 1374 جزو اولین گروه های رزمی در ایران بود كه توسط كنفدراسیون ووشو رزم آوران به مقام استادی نایل شد. /س
برچسب ها: رزمی ، استاد ، دنیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.