سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

روند اجرایی طرح پزشك خانواده در خوزستان تشریح شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی اهواز روند اجرایی طرح پزشك خانواده در خوزستان را تشریح كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛دكتر 'شهرام رفیع'  گفت: به منظور پیشبرد این طرح تاكنون سیستم ارجاع طراحی و برنامه لازم برای جانشینی مهره های پزشك خانواده و ماما آماده شده است.

وی افزود: درهمین راستا با بیمه جلسات متعددی برگزار شده و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

رفیع اضافه كرد: در حال حاضر در حال اجرای نسخه 02 در شش شهر پایلوت هستیم و به تازگی بهبهان نیز به این شهرها اضافه شده است.

رییس مركز بهداشت خوزستان تصریح كرد: فاصله این شهرستان با مركز استان زیاد بوده و تعداد پزشكانی كه برای همكاری اعلام آمادگی كرده اند بیشتر از حد مورد نیاز است.

وی اضافه كرد: در راستای جمع آوری اطلاعات پزشكان و اولویت بندی، فرم هایی بین آن ها توزیع شده و ممكن است برخی از پزشكان در نقاط دیگر استان مشغول به كار شوند.

رفیع گفت: بهبهان از لحاظ پزشكان متخصص از غنای بسیار بالایی برخورداراست و از این سطح بالای تخصص می توان به بهترین نحو ممكن استفاده كرد كه سطوح دو و سه را در آن جا اجرا كنیم كه به دنبال آن میزان رضایت مندی مردم در این شهرستان بسیار بالا خواهد رفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی اهواز خاطر نشان كرد كه با توجه به اینكه در سطح یك برنامه پزشك خانواده، دارو، ویزیت پزشك و تزریقات رایگان است در كل استان خوزستان مردم استقبال بسیار خوبی از این برنامه داشته اند و این كار مقدس را در بهبهان همراه با شش شهر پایلوت دیگر شروع خواهیم كرد./س
برچسب ها: اجرای ، طرح ، پزشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.