سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

حضور تيم جودو نوجوانان خوزستان در هفته سوم ليگ برتر كشور

نماينده خوزستان در هفته سوم مسابقات ليگ برتر جودو نوجوانان كشور شركت مي‌كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛حسين سعدالله‌خاني، رييس هيات جودو استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهاركرد: تيم نوجوانان استان براي شركت در هفته سوم رقابت‌هاي ليگ برتر كشور با 18 جودوكار به تهران اعزام مي‌شود.

 وي ادامه‌داد: مسابقات طي روزهاي پنجشنبه و جمعه (20 و 21 مهرماه) به مدت دو روز در دو گروه 9 تيمي در سالن شهيد افراسيابي تهران برگزار مي‌شود.

 سرمربي تيم جودو نوجوانان خوزستان خاطرنشان‌كرد: تيم استان در گروه A مسابقات بعد از استان البرز در رده دوم قرار دارد.

 وي افزود: در اين هفته از مسابقات در بازي‌هاي اول تا چهارم به ترتيب با تيم‌هاي آذربايجان‌شرقي، فرش زمرد مشهد، باشگاه برق تهران و هيات جودو ايلام به رقابت مي‌پردازيم.

 سعداله‌خاني هدف از شركت در اين مسابقات را آشنايي جودوكاران نوجوان استان با مسابقات كشوري، عنوان‌كرد و گفت: در اين ليگ بهترين‌ها حضور دارند از طرف ديگر مربي‌هاي تيم‌ملي اين رقابت‌ها را زير نظر دارند و نفرات برتر را براي المپيك انتخاب مي‌كنند.

 وي ادامه‌داد: حسين ابراهيمي‌نژاد، علي حقاني‌تبار، حجت مهدي‌پور، رضا ديباچي، حسين فرشيدي، آرمان پاپي، سعيد باوي و سجاد حميدي‌فرد در تركيب تيم استان قرار دارند.

 سرمربي تيم جودو نوجوانان خوزستان اضافه‌كرد: اميررضا قانع، مجتبي ثاغب‌نام، علي يوالي، رضا نظرزاده، آرمان محمدي‌راد، محمدامير قاضي‌زاده، محمد توحيدي و نيما باقري نيز تيم استان را در اين مسابقات همراهي مي‌كنند.

 تيم خوزستان در هفته نخست ليگ برتر نوجوانان كشور استراحت داشت. در هفته دوم در بازي اول 5 بر 4 مغلوب تيم البرز شد و در ديدارهاي دوم و سوم نيز به ترتيب تيم‌هاي تربيت‌بدني خراسان‌شمالي و شهرداري لاهيجان را با نتايج 5 بر 4 و 7 بر صفر شكست داد./س
برچسب ها: حضور ، نوجوانان ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.