سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

اولین و فعال ترین پارک علم و فناوری درغرب کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گفت: پارک علم و فناوری کرمانشاه به عنوان اولین و فعال ترین پارک غرب کشور معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

دومین جلسه کارگروه پژوهش‘ فناوری و تحول اداری استان به ریاست عبدالمجید واحدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و با حضور اعضای ذیربط  ظهر چهارشنبه در محل حوزه معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست عبدالمجید واحدی گفت: پارک علم و فناوری کرمانشاه اولین و فعالترین پارک غرب کشور است و باید رشد آن در تمامی زمینه ها چشمگیر و چند برابر شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری استان در رتبه 5 کشوری قرار دارد، افزود: بایستی بستر سازی و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه و ارتقاء پارک علم و فناوری فراهم شود.

واحدی در ادامه با اشاره به دستاوردهای پارک علم و فناوری کرمانشاه، گفت: پذیرش و حمایت از 220 واحد فناوری، انتخاب برترین طرح مکانیکی و بازدید مقام معظم رهبری از آن طرح ‘تصویب اولین کانون هماهنگی دانش و صنعت در استان (کانون فراوری قیر طبیعی ) ‘ارائه دستاوردهای فناوری تحت حمایت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی و... از جمله فعالیت ها و دستاوردهای پارک علم و فناوری کرمانشاه قلمداد می شود.

وی ادامه داد: ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری غرب کشور در کرمانشاه گامی مهم در توسعه علم و فناوری استان است که با پیگیری مسؤلان در خصوص ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری این مهم برآورده خواهد شد.

وی گفت : کانون علم و فناوری در توسعه علم و فناوری استان تاثیر گذار بوده و همواره علم انباشته شده در پارک تبدیل به ثروت خواهد شد لذا باید سهم اعتبارات مصوب پارک علم و فناوری استان نسبت به گذشته از منابع ملی افزایش یابد.

در این جلسه نمایندگان پژوهشی موسسات آموزش عالی استان حضور داشتند و به ارائه گزارش پرداختند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، علم ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.