سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال؛

نرم‌افزار«رسانه و دنیای امروز» رونمايي مي‌شود

نرم‌افزار«رسانه و دنیای امروز» در نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تهران با حضور جمعی از مسئولان و متخصصان رونمایی می‌شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوی، این مراسم 21 مهرماه جاري، ساعت 19 در اتاق جلسات مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در تهران برگزار می‌شود.

مجموعه نرم‌افزار «رسانه و دنیای امروز» شامل چهار دی وی دی به همراه کتابچه‌های آن است که به بررسی چهار رسانه تاثیرگذار بازی‌های رایانه‌ای، اینترنت، موبایل و ماهواره و تاثیرات و آسیب‌های آن بر مخاطبان می‌پردازد.

محتوای بخش بازی‌های رایانه‌ای با گفتاری از سیدعلی فاطمی و شهرام گیل‌آبادی، بخش اینترنت مجید ابهری، غلام‌رضا حسنی، محمدعلی رامین، بخش ماهواره سیدرضا نقیب‌السادات، پیمان جبلی، شهرام گیل‌آبادی و در بخش تلفن همراه مسعود کوثری، مرتضی منطقی و محمدرضا جوادی یگانه تهیه و تولید شده است.

در دومین سال حضور موسسه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال 50 اثر تولیدی این موسسه با موضوعات مختلف فرهنگی اجتماعی در معرض دید مخاطبان قرار گرفت که از این تعداد، 9 اثر به تازگی توسط این موسسه منتشر شده است.

يادآور مي‌شود؛ این نمایشگاه در بخش‌های متعددی مانند نشر دیجیتال، رسانه‌های برخط، تلفن همراه، هنرهای دیجیتال، خانواده و رسانه‌های دیجیتال، با حضور 400 شرکت داخلی و شرکت‌هایی از 9 کشور جهان تا 22 مهرماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران پذیرایی علاقه‌مندان است./س

برچسب ها: اینترنت ، مجید ، ابهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.