سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفيق‌دوست در جمع خبرنگاران:

به زودي شاهد پيروزي بيداري اسلامي در جهان هستيم

وزير سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: تنها راه رسيدن به سعادت اطاعت محض از مقام معظم رهبري است و به زودي شاهد پيروزي بيداري اسلامي در جهان هستيم.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محسن رفيق‌دوست وزير سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در حاشيه اولين كنگره 4000 شهيد سردار تداركات و پشتيباني در جمع خبرنگاران با بيان اينكه تداركاتچي در سپاه در دوران دفاع مقدس تداركاتچي سپاه ولايت و امامت بوده است، گفت همانطور كه در زمان امام(ره) همه فدايي ايشان بودند امروز هم بايد جوانان با الگوبرداري از آنان در اين مسير ثابت‌قدم مانده و سربازان راستين ولايت باشند.

وي افزود: تنها راه رسيدن به سعادت اطاعت محض از مقام معظم رهبري است و همانطور كه روند بيداري اسلامي در جهان نشان داده به زودي شاهد پيروزي اسلام در جهان خواهيم بود.

رفيق‌دوست با بيان اينكه امروز سپاه همان سپاه دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان كرد: يكي از دستاوردهاي انقلاب اسلامی قواي سه‌گانه مديران است، زنده بودن ملت و تشكيل بسيج و آماده كردن 10 ميليون نفر بسيجي آماده رزم از سوي سپاه گواهي بر اين ادعا است.

سردار رفيق‌دوست با اشاره به اينكه سپاه از دوران دفاع مقدس متوجه شد با توجه به ماهيت خود براي دفاع از كشور و آرمان‌هاي انقلاب بايد خودكفا باشد، اظهار داشت: بحث خودكفايي در سپاه از اوايل جنگ آغاز شد و امروز با وجود اينكه در برخي مسائل اقتصادي در كشور مشكلاتي وجود دارد اما در صنعت نظامي برادران سپاهي در تمامي زمينه‌ها حتي مواد اوليه به خودكفايي رسيده‌اند و از فشنگ گرفته تا موشك قاره‌پيما را به دست خود مي‌سازند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: امروز ايران اسلامي به قدري قوي است كه دشمنان جرات جسارت به آنرا ندارند و مي‌دانند با اولين حركت ما رژیم صهیونیستی از صفحه جهان پاك مي‌شود.

انتهای پیام/

پ2

 

برچسب ها: رفیقدوست ، بسیجی ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.