سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير اكسپوهاي هنرهاي تجسمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

3 ماه از پرداخت 600 ميليوني وزير مي‌گذرد/ موسسه توسعه هنرهاي معاصر پولي به حساب اكسپو واريز نكرده است

سه ماه از خريد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از اكسپو هنرهاي تجسمي مي‌گذرد،اما موسسه توسعه هنرهاي پولي به دبيرخانه اكسپو نداده است.

جواد صادقي دبير اكسپو هنرهاي تجسمي در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: اكسپو هنرهاي تجسمي يا همان نمايشگاه بزرگ فروش آثار هنري با حمايت از هنرمندان تجسمي و نيز فروش آثار هنري در تالار وحدت برگزار شد.
وي گفت: در اين اكسپو آثار بسياري از نگارخانه‌داران فعال كشورمان به نمايش گذاشته شد.
وي در ادامه اظهار داشت: تمامي برنامه ريزي‌هاي پيرامون نحوه برگزاري اكسپو هنرهاي تجسمي ازسوي دبيرخانه اين اكسپو صورت گرفت كه در پي آن اين رويداد بزرگ ملي را شاهد بوديم.
وي در ادامه خاطر نشان كرد: در طول برگزاري اكسپو هنرهاي تجسمي مراكز مختلف هنري و نيز وزارتخانه‌ها موظف به خريد آثار اكسپو شده بودند.
وي در ادامه گفت: بخشي از آثار اكسپو تا روزهاي پاياني اين رويداد ملي به فروش رسيد.
وي در ادامه تصريح كرد: از جمله خريداران آثار اكسپو هنرهاي تجسمي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بود كه پس از چند روز مبلغ 600 ميليون توماني كه از آثار اكسپو خريداري كرده بود را  پرداخت كرد.

* پول اكسپو به موسسه توسعه هنرهاي معاصر داده شده است

وي تصريح كرد: عليرغم آنكه تمامي برنامه‌هاي اكسپو از سوي دبيرخانه اكسپو صورت گرفت، اما وجه خريداري شده از سوي وزير به حساب موسسه توسعه هنرهاي معاصر واريز شده است.
وي اظهار داشت: اين وجه در تيرماه و پس از گذشت چند روز از بازديد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به حساب موسسه توسعه هنرهاي معاصر واريز شد، اما هنوز پس از گذشت حدود سه ماه پول نگارخانه‌هايي كه از آنها اثر خريداري شده به آنها ارائه نشده است.
وي خاطر نشان كرد: پول آثار اكسپو بايد به حساب اكسپو مي‌رسيد،اما متاسفانه اين اتفاق نيفتاده است./م
برچسب ها: تجسمی ، اکسپو ، وحدت ، هنرمندان ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.