سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاری کنگره فقیه آگاه کاری بزرگ و ارزشمند است

مسئول دفتر مقام معظم رهبری برگزاری کنگره بزرگداشت حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی(ره) را کاری بزرگ و با ارزش عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی اظهار داشت، حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی(ره) از معدود شاگردان حضرت آیت الله حائری، شخصیتی بسیار بزرگ و برجسته بودند که برگزاری چنین کنگره‌ای در معرفی ایشان به عموم مردم کمک بسزایی می‌کند.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری به دوران زندگی آن فقیه آگاه اشاره کرد و ابراز داشت: از ویژگی‌های برجسته ایشان ساده‌زیستی وی بود و همچنین اهمیت بسیار زیادی که به تحصیل و تدریس علم قائل بودند به گونه‌ای که در هیچ شرایطی درس ایشان تعطیل نمی‌شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: در هیچ کجا چنین نظامی با این امنیت و آرامش وجود ندارد لذا لازم است قدر این نظام را بدانیم و پشتیبان نظام و ولایت فقیه باشیم.
چاپ کتاب عکس، رونمایی از آثار و مقالات و کتب چاپ جدید، رونمایی از سایت و نرم افزارهای مختلف، برگزاری شب شعر، برپایی نمایشگاه های جانبی از آثارخطی آیت الله گلپایگانی(ره) ازجمله برنامه این کنگره خواهد بود.
کنگره بزرگداشت حضرت آیت الله سید محمدرضا گلپایگانی(ره) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و با همکاری نهادهای مختلف روزهای 18 و 19 آبان ماه جاری به ترتیب در قم و گلپایگان برگزار می شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.