سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

همایش بین‌المللی «مهر مقاومت» در دزفول برگزار می شود

دبیر همایش «مهر مقاومت» از برگزاری همایش بین المللی «مهر مقاومت» در دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛قدرت الله متین اظهار کرد: بعد از سفر محمود احمدی نژاد به کشور لبنان در 21 و 22 مهرماه سال 89 که با استقبال پرشور و کم نظیر ملت لبنان و گروه های مختلف آن کشور همراه شد، عده ای از دانشجویان دزفول در قالب خانه فرهنگ و هنر دانشجو، پیشنهاد برگزاری مراسمی را در برای گرامیداشت مهمان نوازی لبنانیها به دانشگاه ارائه دادند.
 
وی ادامه داد: با پیگیریهای فراوان در ایران و لبنان و هماهنگی با نهاد ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه، سفارت جمهوری لبنان در تهران، دفاتر حزب‌الله و امل در تهران و خانواده امام موسی صدر تصمیم به برگزاری همایشی با ابعاد بین ‌المللی با عنوان «مهر مقاومت» شنبه، 22 مهرماه در تالار شیخ انصاری واحد دزفول گرفته شد.
 
متین بیان کرد: شهرت جهانی شهرهای دزفول و صور لبنان به مقاوم بودن در برابر تهاجم اشغالگران و اشتراکات تاریخی، مذهبی و جغرافیایی نیز سبب شد تا طرح خواهرخواندگی این دو شهر به وقوع بپیوندد.
 
دبیر همایش مهر مقاومت با تشکر از شورای اسلامی شهر و شهرداری دزفول عنوان کرد: با دعوت از شهردار شهر صور و معاون وی، سند خواهرخواندگی شهرهای مقاوم دزفول و صور به امضای شهرداران این دو شهر خواهد رسید.
 
متین در پایان تصریح کرد: ان همایش با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی و شبکه های جهانی المنار، العالم، الکوثر و الجزیره تحت پوشش قرار خواهد گرفت./س
 
 
 
 
برچسب ها: همایش ، مهر ، مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.