سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار حجازي در جمع خبرنگاران:

روحيه بسيجي امروز در سراسر كشور حاكم است

معاون تحقيقات، پشتيباني و آماد ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: روحيه بسيجي امروز در سراسر كشور حاكم بوده و نسبت به دوران دفاع مقدس نیز بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمد حجازي در حاشيه مراسم كنگره 4 هزار سردار شهيد تداركات و پشتيباني در جمع خبرنگاران با بيان اينكه توجه به برپايي این يادواره‌ها كمرنگ بوده است، اظهار داشت: به لطف خداوند با برپايي يادواره‌هايي در سراسر استان‌ها سعي داريم با شناخت آنها الگويي به جوانان نشان داده و ادامه دهنده راه آنها باشيم.

وي افزود: در حاليكه شهدا در  اقشار مختلف با عناويني چون سنگرسازان بي سنگر، فرشتگان مجاز، شكارچيان تانك و ... خوانده مي‌شدند شهداي حوزه تدارک و پشتيباني مظلوم واقع شده بودند.

معاون تحقيقات، پشتيباني و آماد ستاد كل نيروهاي مسلح همچنين تهديدات اخير عليه كشورمان را منوط به موقعيت خاص ندانست و خاطرنشان كرد: تا زماني كه جمهوري اسلامي ایران بر آرمان‌هاي خود ايستادگي مي‌كند، اين تهديدات وجود دارد اما اين تهديدات براي ما مهم نيستند و آنچه مهم است اين است كه نظام، ملت و نيروهاي مسلح در جاي خود استوار بوده و روحيه بسيجي در سراسر كشور حاكم و نسبت به دوران دفاع مقدس بيشتر شده است.

سردار حجازي گفت: هر چند هر کس که در صحنه دفاع مقدس بوده مي‌داند كه آن روز ما در تمامي زمينه‌ها به ديگران محتاج بوديم اما امروز در صنعت نظامي كشور هيچ وابستگي نداریم و تحريم‌ها باعث شده جوانان، محققان و شركت‌هاي دانش‌بنيان كشور ايران را به يكي از قطب‌هاي تامين تجهيزات نظامي تبديل كنند به طوري كه علاوه بر نياز خود در اين عرصه صادرات هم داشته باشيم و اين روند رو به افزايش  است.

وي همچنين در پايان با محكوم كردن توهين به مقدسات اسلامي از تمام رسانه‌هاي مسلمان خواست تا با حفظ اين ارزش‌ها براي تبيين آنها كوشا باشند.

انتهای پیام/

پ2


برچسب ها: حجازی ، بسیجی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.