سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

افتتاحیه پنجمین دوره همایش همگانی توریسم ورزشی کشور

سرپرست همایش همگانی توریسم ورزشی کشور گفت: این همایش با هدف توسعه همبستگی همگانی از طریق پرداختن به ورزش همگانی برای اولین بار با انجام سه ورزش همگانی دو میدانی، اسکیت و دوچرخه سواری از خراسان رضوی آغاز می شود.


سید کوروش مجتبوی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ضمن بیان این خبر افزود: این همایش با همکاری مشترک کمیسیون ورزش برای همه و کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزش های همگانی کشور مهرماه جاری از مقابل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی آغاز می شود و در اولین روز تا چناران ادامه پیدا می کند.

وی در ادامه گفت: در این همایش ورزشکارانی در سه رشته همگانی دو میدانی، اسکیت و دوچرخه سواری از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و تهران به صورت سه گانه شرکت خواهند کرد.

مجتبوی افزود: اختتامیه این همایش 26 مهرماه به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در تهران برگزار خواهد شد.

سرپرست همایش همگانی توریسم ورزشی کشور گفت: در پایان این همایش به تمامی ورزشکاران و مشارکت کنندگان این حرکت بزرگ در تمامی رده های سنی گواهی نامه ویژه ای به صورت مشترک از طرف کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزشهای همگانی کشور اهدا می شود و گزارش مصور و مکتوب آن در کتاب ویژه ای چاپ و برای نشان دادن حسن همبستگی و ارزشمندی ورزش در میان مردم ایران به کمیته بین المللی المپیک ارسال می شود.

وی خاطر نشان کرد: چهار دوره قبلی این همایش در استان های مازندران، گیلان و تهران و یک بار به صورت خانوادگی در فیروزکوه برگزار شده است/س


برچسب ها: سرپرست ، همایش ، همگانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.