سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/دبیر موسسه اسلامی بانوان الکوثر بوسنی:

توجه اسلام به حقوق زنان عامل گرایش بانوان به اسلام در غرب می باشد

دبیر مؤسسه اسلامی بانوان الکوثر بوسنی گفت: یکی از عوامل گسترش شگرف اسلام در بین زنان اروپایی و امریکایی توجه اسلام به حقوق زن در بحث تشکیل خانواده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل ازروابط عمومی مؤسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی، مایدا اکویچ در حاشیه بازدید از غرفه موسسه در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال افزود: تشکیل خانواده از دیدگاه اسلام یک فریضه و حادثه‌ای تأثیرگذار در زندگی انسان ‌و جامعه بشری است و اسلام برای تک تک لحظات این امر مقدس برنامه ریزی دارد .

وی اظهار داشت: بر خلاف اسلام، در ازدواج های لیبرالی و بدون معنویت شاهد ایجاد یک نوع پوچی در دراز مدت خواهیم بود که به بنیان خانواده ضربه خواهد زد .

دکترای ژنتیک دانشگاه سارایوو ادامه داد : یکی از مهم ترین محورهای تلاش امریکا برای ایجاد تغییرات فرهنگی در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان اسلام، تغییر در وضعیت زنان مسلمان با طرح شعار آزادی زن مسلمان است ، زیرا امریکایی ها به درستی دریافته اند که در صورت موفقیت در ایجاد تغییر در وضعیت زنان جوامع اسلامی ـ به سبک غربی ـ بزرگ ترین دژ مقاومت جهان اسلام را تصرف خواهند کرد.

وی در ضمن بازدید از غرفه موسسه و آشنایی با خدمات آموزشی مشاوره ای مرکز"آستان مهر"در حوزه ازدواج با ابراز خرسندی از فعالیت های آموزشی در زمینه ترویج ازدواج اسلامی تصریح کرد :پیشنهاد می کنم زنان مسلمان در کشورهای متعدد اسلامی به صورت شبکه ای مؤثر به فعالیت بپردازند تا نسل های جدید زنان مسلمان نیز در میان هجمه های دشمن مورد حمایت فرهنگی قرار گیرند.


برچسب ها: دبیر ، موسسه ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.