سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس:

پيشرفت جوامع افزايش اضطراب را به دنبال دارد

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس گفت: با پيشرفت جوامع رفاه افراد تامين شده است اما سبب شده تا آرامش دروني آنها از بين برود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي بيمارستان رضوي، رسول خضري عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: از گذشته تاكنون اضطراب براي بشر وجود داشته و اين اضطراب بايد با روش طبيعي خود درمان شود.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي افزود: بايد عوامل موثر در اضطراب افراد را شناخت و با ريشه يابي درست به درمان آن پرداخت تا انسان‌ها بتوانند به آرامش برسند.

خضري خاطرنشان كرد: اضطراب در تمام افراد وجود داشته و اقتضاي سني و جنسيت ندارد و تمام اقشار جامعه را درگير مي كند، البته در مكان‌هاي پيشرفته و با مسئوليت سنگين اضطراب نيز بيشتر مي شود.

وي يادآور شد: عوامل بيروني و تكنولوژي در اضطراب تاثيرگذارند و با پيشرفت جوامع رفاه افراد تامين شده است اما سبب شده تا آرامش دروني آنها از بين برود.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس در ارتباط با برگزاري كنگره اضطراب به صورت بين المللي گفت: شايد فرهنگ جوامع با يكديگر تفاوت داشته باشد اما اصل اضطراب در تمام دنيا مشترك است و می‌توان با برگزاري اين كنگره تبادل نظر بين متخصصين انجام شود و راه‌هاي كنترل اضطراب را بررسي كرد.

خضري در ارتباط با برگزاري اين كنگره توسط آستان قدس رضوي اظهار كرد: عملكرد آستان قدس رضوي درارتباط با برگزاري كنگره اضطراب به صورت بين المللي را بسيار مثبت ارزيابي مي كنم چون در حال حاضر اضطراب يكي از مشكلات بشر امروز است و مي بايست برگزاري چنين گردهمايي هايي توسط آستان قدس ادامه داشته باشد.


برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.