سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مسببان اصلی اقدام اخیر در اهانت به پیامبر اکرم(ص) باید مجازات شوند

اساتید و دانشگاهیان دانشگاه های رودهن، دماوند، فیروزکوه و پردیس در بیانیه ای اهانت به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص) را محکوم کردند و خواستار مجازات مسببان اصلی این اقدام مذبوحانه و زشت شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن/ در این بیانیه مشترک، اساتید دانشگاه ها شامل آزاد اسلامی، پیام نور و غیرانتفایی دماوند، رودهن، فیروزکوه و پردیس با اعلام برائت از اقدام اخیر در توهین به نبی مکرم اسلام(ص) خواستار مجازات مسببان این حرکت ناپسند شدند.

در این بیانیه آمده است: خداوند در آیه سی و سوم سوره انعام فرموده است: ˈای پیامبر! ما میدانیم که گفتار آنها تو را غمگین می کند، اما غم مخور و بدان که آنان در واقع ترا تکذیب نمی کنند، بلکه ظالمان آیات خدا را انکار می کنند.ˈ

و در ادامه می افزاید: در زمانی که موج اسلام خواهی در کشورهای غربی سرعت بیشتری یافته، سردمداران زر و زور آخرین تلاش های خود را برای خدشه دار کردن چهره اسلام بکار گرفته اند و در ادامه اعمال ننگین گذشته خود، در قالب یک فیلم با حمایت آمریکا و صهیونیسم، درالقای چهره غیرواقعی و توهین آمیز از پیامبر اکرم(ص) اقدام کرده اند.

در این بیانیه با تأکید به شخصیت بزرگوار پیامبر که سراسر وجودش رحمت و شفقت است، عنوان شده که طبق آیه قرآن کریم اگر چنین نبود مسلمانان از گرد ایشان پراکنده می شدند. حال آنکه در آن محیط سیاه جاهلیت، اعراب به دلیل اخلاق زیبا و نیکوی پیامبر(ص) به اسلام متمایل و حاضر به جانفشانی در رکاب آن بزرگوار شدند.

در این بیانیه اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، دماوند، فیروزکوه و پردیس ضمن ابراز انزجار، این حرکت را صهیونیستی، آمریکایی مردود دانستند و اعلام کردند که هرگز اجازه توهین به حضرت محمد مصطفی (ص) را نمی دهند./س

برچسب ها: پیامبر ، رودهن ، فیروزکوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.