سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين اخبار از سينماهاي شهرستان ها؛

فروش ضعيف "بغض" و "من همسرش هستم" در شهرستان ها نگراني سينما داران از اکران فيلم هاي پاييزي+تصاوير

فروش اندک فيلم هاي سينمايي هم چون "بغض"و"من همسرش هستم" و "بوسيدن روي ماه " در سينماهاي شهرستان سينماداران را نگران کرده است.گر چه سالن هاي سينمايي در شهرستان چشم انتظار فروش و استقبال مخاطب از سينماها هستند اما پس از کلاه قرمزي و بچه ننه اين اتفاق ديگر رخ نداد و آنها نگران از وضعيت سينماها شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران ؛فيلم هاي سينمايي در حال اکران در سينماهاي شهرستان نيز طي روزهاي گذشته با افت و خيز بسيار روبه رو بوده که در اين ميان تنها فيلم سينمايي "کلاه قرمزي و بچه ننه" بيشترين سالن سينمايي در شهرستان ها را در اختيار دارد پس از 42 روز صدرنشيني فروش قابل قبولي را براي خود رقم زده است گر چه عده اي از منتقدين فروش 5 ميلياردي "کلاه قرمزي و بچه ننه" را چندان خوب نمي دانند اما در هر حال عروسک قديمي کلاه قرمزي تنها فيلم صدرنشين گيشه هاي سينمايي است که امروز سينماي سرگروهش را از دست مي دهد و فيلم سينمايي اختاپوس به کارگرداني سيد جواد هاشمي جايگزين آن مي شود.



"کلاه قرمزي و بچه ننه" با داشتن 41 سالن سينمايي و 50 روز نمايش فروش 2 ميليارد و 200 ميليون تومان را براي خود در سينماهاي شهرستان رقم زد و مجموع فروش خود در کشور را به 5 ميليارد و پانصد ميليون تومان رسانيد.
بيشترين فروش اين فيلم در شهرهاي شيراز، مشهد، اصفهان و ساري بوده است.



فيلم سينمايي "تو و من" به کارگرداني "محمد بانکي" با داشتن 26 سالن سينمايي در شهرستان چند سالن سينمايي ديگر در اختيار خود گرفته است شهرهايي چون قم، کاشان ، اسلامشهر و کرج از چند روز گذشته ميزبان فيلم بانکي هستند اين فيلم پس از 31 روز نمايش فروشي 230 ميليون توماني را براي خود رقم زد و پس از "کلاه قرمزي و بچه ننه" دومين فيلم پرفروش گيشه هاي نهايي شده است.



فيلم سينمايي "من همسرش هستم" به کارگرداني "مرتضي شايسته" با داشتن 3 سالن سينمايي و 10 روز نمايش در شهرستان فروش 17 ميليون توماني را براي خود رقم زده است و اين روزها مشهد و گوهردشت نيز ميزبان نمايش دهنده اين فيلم شده اند.



فيلم سينمايي "بغض" به کارگرداني "رضا درمنشيان" 4 سالن سينمايي در شهرستان در اختيار دارد و پس از 17 روز نمايش فروش 28 ميليون توماني را براي خود رقم زده است فروش اين فيلم در دو شهر مشهد و اصفهان خوب بوده است.



فيلم سينمايي "بوسيدن روي ماه" به کارگرداني "همايون اسعديان" که پس از دو هفته نمايش در تهران و شهرستان ها همچنان در گيشه هاي سينمايي ناکام مانده است با داشتن 20 سالن سينمايي در شهرستان فروش 10 ميليون توماني را براي خود رقم زده است اين فيلم به زودي در قزوين و کرمان نيز اکران خواهد شد.



فيلم سينمايي "ضد گلوله" که 26 سالن سينمايي در اختيار دارد پس از 50 روز نمايش فروش 220ميليون توماني را تجربه کرده است و اين روزها تعداد سالن هاي سينمايي اين فيلم در شهرستان ها افزايش يافته است.
قم، اصفهان و اهواز نيز به جمع سالن هاي اين فيلم اضافه شده اند گرچه اکران اين فيلم در تهران به پايان رسيده و اين فيلم سينمايي در گروه خود را از دست داده تا جاي آن فيلم سينمايي هم بازي در گروه عصر جديد اکران شود./ص
برچسب ها: اکران ، سینما ، گیشه ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.